Bence her bayanın bir mesleğımı ve belırli bir eğıtım düzeyı olmalıdır. Kendi ayaklarının üzerınde durmayı bilmeli. Islama göre kadın çalışmak zorunda değıl eşı ona bakmalı doğru ama istersede çalısir bu bayana kalmış. Sahsen çoçuğum oldukdan sonra part-time çalişmayı düşünüyorum. Çoçuk okulda veyade anaokulunda olunca çalışıcam okuldan geldığınde evde olmayı düşünüyorum ve onunla ilgilenmek isterim.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz? Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
Kadının yeri sevdiği erkeğinin yanıdır. Burada da erkeği ile yuvası için elinden ne geliyorsa yapmalıdır. Kadın çalışabilir yalnız şunu unutmamalıdır burası türkiye ve halen çalışan kadını başka bir şekilde gören insanlar topluluğu çok ve çalıştığı yerlerde tacize uğrayan kadın da çok o yüzden kadın erkeğinden bir şey saklamamalı ve erkeği ile birlikte olmalı Bence kadın erkek her yönden eşittir.
Dediklerinize katılıyorum ama bence kadın çalışabildiği zaman çalışabilmeli.. bakın mesela siz evinize katkı olması için çalışıyorsunuz.. ben eşimin çalışmasını istemezdim ama eve katkı olması için çalışmak isterse ona karşı gelmezdim.. yani dediğiniz gibi kadının yeri evidir...
Hak veriyorum sana çalışmayı bırak yalnız başına ayrı eve çıkan kızlar mı ararsın, gece dışarıya çıkan kızlar mı ararsın, başkalarının evinde kalan kızlar mı ararsın hepsi çoğaldı sonumuz kötü. Tabi erkeklerde öyle fazla sınırlarını aşmışlar her iki cinste aralarından yine iyileri çıkıyor ama çoğunluğu böyle gençlerin maalesef
doğru valla ben bir ara hiç evde durmuyordum hergün annemlere geliyordum sonra eve gidip yatıyordum ama sonra neoldu evimizin huzuru kalmadı eşimle boşanma aşamasına geldik zor atlattık şimdi kocamın yanından hiç ayrılmıyorum artık
aslında kısacası şu kadın kaşınıyosa vercen odunu elinin hamuruyla erkek işine karışmak neymiş görsün bizim işyerinde kadın dolu en ufak bir ağır şeyde bizi çağırıyolar arkdaş benden çok maaş alıyon nie işini yapamıyon ben senden çok çalışıyorum nie az alıyorum yapamadığın işe nie elini sürüyon bence kadın herifinin getirdiği nasibi kabule dip yaşam sistemini ona göre ayarlamalı yalandan idellerim var bilmem iş kadını olucam yok efenim zengin olcam hehe gel olursun :)
Annemde senin gibi konusuyor. Ama bir yandan hakli. Sonra tecavüz oldum diye televizyonlara geliyorlar. Ama bence bir kadinda okuma (egitim alma) özgürlugu almali. Simdiki devir çok kötü, herkes birbirinden faydalanmaya bakiyor. Hele su televizyon varya, tam seytan, her gün baktigimiz için normal zannediyoruz ama çok asiri açik giyiniyorlar (bu tarz benim mesela). Gençlerde bakip bunlari normal zannediyorlar. Resmen beynimizi yikiyorlar. Keske seriat gelse türkiyeyede herkes basini toplasa.
Nefsine hakim olamayip hirs yaparak paraya tamaa ederek calismak zaten insani dinen yasak olan seylere itecektir. Ama siz kendinize guvenip kendinizi bilip sizi mutlu edecek parayi isi yapiyor iseniz bunun ne gunahi olabilir? Evde oturunca herseyden arinmis mi oluyorsunuz?
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 20,4b cevap paylaştı.
Kadının yeri O'nu seven erkeğin kalbidir. Erkeğin kalbi kadının gerçek evidir. #SinirliBiber
17
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Tabiki evidir. Ama kariyer, herşeyi yapabiliriz diye hırs kıskançlık peşindeler. Feministlik peşindeler. Ben demiyorum ki öğretmen, doktor, hemşire, hakem... olamazsın. Kadınlar da bu işleri yapabilirler ama en güzeli evin hanımı olmak.
Ekonomik bağımsızlık seni kuldan korur be güzelim. burada hata yapıyosun işte. Senin etrafındaki herkes çok mu mükemmel? Allah ın emirlerine harfi harfine uyan kaç kişi tanıyosun ki sen. Kul dediğin hata yapar. Kocan başka birine gittiğinde napıcaksın ailen de yoksa kim bakıcak sana illa koca eline mi bakıcaksın. Senin Allah'ın emirlerine uyman yeterli olsaydı tamam haklısın derdim niye boşuna eziyet çekelim. Ama seninle birlikte herkesin uyması gerekiyor
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz? Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
Ben ihtiyacım olduğu için değil bana ihtiyaç olduğu için çalışıcam. Ben doktor adayı bir bayanım. Bunun kadını erkeği olur mu? Allahın yerine konuşma hakkını sen nerden alıyosun razı olup olmadığını nerden biliyosun sorarım sana
neden herkes eskiye dönme bir eskiyi özleme modunda ya hele de bir kadın nasıl sana verilen nimeti görmezden gelip modern dünyayı kötülersin... gerçekten bunu yazan kadın olamaz sadece milleti coşturmak işiniz sizin...
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz? Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
kimse sana batıya uy diye yalvarmıyor ama herkes sizin gibi eve kapanmak istemiyor belki de... tüm dünya ileri giderken sizde ileri gitseiz iyi olur.. tuturmussunuz bir dger gelenek onlar hepsi senin uygulanman la alakalı sen tembelsin ki iki işi bir arada yapamıyorsun... bu dedıklerın doğrudur fakat sen kalkıp tum kadınların elınde olan birseyı de genelleme yaparak konuşamazsın.. ben fikrimi beyan ediyorum ve sormuşsun sende saygı duyarsın benım sana duyduğum gibi.
kadınların ihtıyacı neden olmasın kı nasıl bir aldatmacanın içindesiniz.. her calısan kadın kotu kadın oluyor sıze gore anlaşılan.. hem calısıp hemde tum görevlerını yerıne getıren kadın bınlerce yüzlerce.. eger dedıgınız bılgıler ıyı olsaydı doğunun kadınları bu kadar ezılmezdı herkes ıcne atıp hiç bir sey solemıyo dıye sız ne sanıyorsunuz kı boş konulmak için konusun
senin tercihin gitmemek.. bunu genele yaymak da ne demek.. ve hayatın kolay olduğunu da kim söylediki sana... başka sakin bir şehirde etfaının güzel insanlarla dolu olduğu yerde gitmek istersin tabi ki de... kölelikse erkeklerde her gün bu stresi yaşıyor onlar.. senin gbı kolelık demiyorlar. kolelık demek bu degıl... hher neyse
Her bayan için aynı olmuyo malesef o. Evde oturarak Allah yardım eder demiceksin, hem çalışıp hem Allah yardım eder diceksin. Evet belki evlendiğim zaman maddi durumumuz iyi olursa, çalışmam, evimle ilgilenirim. Ama eşimin durumu sıkışıksa neden çalışmayayım ki? Bende katkı sağlarım.
Ben evlenirsem kesinlikle eşimde çalışacak öyle evde oturmak yok o da çalışıp kendi ayakları üstünde duracak çünkü çocuklarımıza iyi bir gelecek için mecbur 2 miz de çalışmak zorundayız.
Kadin asla calismaz gibi bise soz konusu degil. Doguda bile kadin tarlada calisir... Allah calisan kullarini sever meraklanma sen. Evde otur bir zengine kendini yama o zmn. Gururuna yedirirsin bunu belli
Hakkı var, fakat çalışma ortam ve şartları dinimize uygun olucak.. vede üzerine düşen sorumluluklarınıda yerine getirmeli erkek gibi. erkekte anlayışlı olucak çalışan eşine karşı :).
Asgari maaşla cocuklarını okutmaya calışan bir ailenin karsına gecipte söyleyebilirmisin bunları dediklerin dogru olabilir ama bu zamanlar icin bu ülke sartlarında bakarsak k. bakma ama komik kardesim hem de cok komik
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz? Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
İhtiyac var ihtiyac anlamıyormusun okumasınmı cocuklar ya da diger ihtiyaclarındanmı kıssınlar ya da istersen cocuk dogurmasınlar ne dersin? Biras mantık ya burada gelip alimlik yapma budala budala insanları dinden sogutma madem dogru yolu buldun daha güzel bilgiler aktar bize tabi cesarer edip gizli kullanıcı modundan cıkabilirsen hadi canım hadi sen iyi müslümansın biz kötü oldu mu :D
Sirf sizin doganizda var diye bu mu olmasi gerek? Neden nefsinizi terbiye etmiyorsunuz güzel bakmayi deneyin biraz kendi baciniza düğmesi acilinca o gözle bakmiyosunuz ama dul cocuklarina bakmak zorunda olan bir anne gidip calisinca bunlara maruz kalmak zorunda mi? Su gönül gözünüzü kullanin biraz yoksada yaratin.
Böyle düşünenler yüzünden erkek yapar diye bir kavram var ya zaten kardeşim. Erkek yaparsa sorun yok kadın yaparsa haram. Kuran da ben öyle bir şey görmedim. Sırf cahillik yüzünden orada burada duyduğuna inanların sözleri bunlar.
Kim demiş erkek yaparda kadin yapamaz diye bunu cikaranda sizlersiniz asil nasil böyle at gözlüğüyle bakiyosunuz olaya kurandan haberiniz yok bence sizi bunlar sizin kendi yasam tarzinizca uyarlamis olduğunuz fikirlerinz sadece
Kadına meta olarak bakılan bir ülkede erkeklerin bu konuda özel dersler alması lazım. kıskançlık adı altında kadınlara şu an bile zulüm yapılıyor. kadınlar istedği şekilde yaşayabilmeli. dinin en iyi ticaret olduğu bu zamanlar bu işlere dini katarsanız oldunuz yere oturur kalırsınız.
iyi güzel diyosun da bu kapitaliz min bir parçası ve malesef bizde bu oyunun içindeyiz. tamam güzel diyosun da evde oturup sadece ibadet ederek yaşanmıyo hayat şartların da (kadın erkek diye ayırma) eğer öyle olsaydı şu an bütün camiler dolu olurdu. çünkü allaha kul olmak kapitaliz me kul olmakdan daha kolay.
Ben evleneceğim kadına çalışması ya da çalışmaması için izin veririm. Ancak bazı egosu yüksek kadınlar gibi, yok ekonomik bağımsızlığımı kazandım, yok kendi param var sen bana karışamazsın... bunlar egosu tavan yapmış insanların işidir, psikolojisi böylesine sağlık bir insanla asla hayat kurmam zaten.
Bayanları alakadar ettigi için özellikle yorumları okudum, argoların hakaraetlerin biri bin para... Yaş aralıgnın doğru paylaştığına inanıyorum, öncelikle site geneliyle aranızda yaş farkı olduğu içni bu tepkiyi aldığını biliyorsundur sonrasında ise, keşke imkan olsa da burada ki bayanların yogunlukta olan düşüncelerini, fikirlerini kaydet seçeneği olsa da 20 yıl sonra senin yaslarına geldiğinde, bugün ki fikirlerini okutma imkan olsaydı..
Bana Rabbimizin kadının çalışmamasını evinden çıkmamasını istediğine dair kanıt gösterebilir misin. Bu kanıt muhakkak Kur'an ayeti olmalı başka hiç bir yorumu kabul etmem
891 lira maaş ile dar gelirli bir vatandaşın evini tek başına geçindirebileciğine inanıyorsan ne mutlu sana hayal dünyasında yaşıyorsun. Ne yazık ki bu günün şartlarında bu söylediklerin mümkün olmuyor. Kadın erkek eşittir hiç kimse kimsenin eline bakmamalıdır.
bir gün bir adam müsveddesiyle kesişirse yolun, ihtiyaç olacak mutlaka. boşadığı kadına nafaka ödemeyi zul sayar kadının çalışmasına engel olan erkek. "kaşık düşmanı"dır en hafif tabiri ile evinde saçını süpürge eden kadın. Peygamber'e uygunsa bugünkü ümmet hayhay efenim. "Bugün yemek yok" denilince oruç tutan, kendi söküğünü kendi diken bir Peygamber'e ümmet olduklarını hatırlarlarsa bir ara.
Karşısında dinini bilen kadınına deger veren bir erkek olmassa kadin napicak ozamn. Bnce herkes okumalı. Ama cocugu olan bir kadın calismamali. cocugunu anneden mahrum etmemeli. Yine de bir köşede diploması olsun kadının. Hem bilgili anne olur hemde nolur nolmaz. iyi Sandığı eşi belki bigun onu yari yolda birakacak
bu ülkede evine 5 kuruş getiremeyen eşini her gün döven hatta öldüren binlerce erkek var. Önce erkekler gereken güveni versin sonra bu konuları konuşalım
Ben güzel bir meslek edinip güveneceğim bir erkekle evlenicem zaten ama herkeste bu durum geçerli olmaz iyi tanıdığın kişi sonradan bozulabilir ben kendi ayaklarım üzerinde durmalıyım ki benim bir nesne değil de birey olduğumu kavrasın
Her erkeği bir tutmuyorum merak etme kadına değer veren eşit gören çok güzel insanlarda var benim sozum sizin gibilere sende yukarda basitleştirdiğin o pis yorumunla beyninin nerede olduğunu gosterdin diğer aklı seksten başta bir şeye çalışmayan yobazlardan bir farkın yok ;)
%95 i müslüman olan ülkede erkekler "doğamız böyle" bahanesine sığınıp kötü düşünme hakkını kendinde buluyor kafasını çevirmek yerine. Her çalışan kadın da yakasını paçasını açıp geziyor ya ortalıkta... Erkekler kendilerini düzeltmektense kadını etraftan kaldırmayı tercih ediyorlar...
Bende evlendiğimde karımın çalışmasını istemiyorum.3 kuruş para için modern köle olmasın benim karım. Bu dünyanın eziyetini çekmesin benim karım. yorgun bir şekilde eve gelmesin benim karım. Tamam okusun gezsin kendini geliştirsin ama çalışmasına gerek yok.
Tamamen ortaçağ zihniyetidir. Kadının haklar ve eşitlikler anlamında erkekten bir farkı yoktur. Aksine ayrıcalığı vardır. Yetişemediği noktalarda erkek destek olabilir, elinden tutabilir.
Bahsettigim o degil. Tabiki paylasirsin ama gun gelir de ayrilmaniz gerekirse ne olacak. Kim bilir kac yasindaki annesinin babasinin agzina mi bakacak bu kez daha dogrusu yuk olacak? Ki bana gore butun gun evde oturan kadinin da kocasinin parasini harcamata hakki yok o ayri.
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz? Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
Her halta da allah yardım eder diyor... Irak'lılar da ABD saldırdığında allah yardım eder demişti. Eğer allah diye bir şey varsa bu kıza akıl filir versin...
Butun gun evde oturmak mi guzel? Teorik fizik okuyorum hep hayalimdi okulu bitirip is sahibi olunca da isimi hic sıkılmadan yaparim. Allah beni ilgilendirmez de Jesus neden buna karsi olsun? Benim tanrim yani.
neden çünkü siz hemen her erkeğin o tatlı sözlerine kanıyorsunuz aaay çok yakışıklı aman da aman aşık oldum kesin evlenmeliyim bla bla bla önce kendinizi bir gözden geçirin bayan öyle aşk bahanesiyle her erkeğin koynuna atlamayın o zaman bunları konuşuruz yanlış anlama bunu senin için söylemiyorum genel olarak
Niye çalışmayacakmışım. Bu devirde ki hiçbir erkeğe güvenip de eline bakmam. Yarın birgün ihanete uğrarsan da bunları söyleyebilecek misin? Eski erkekler olsa amenna ama bu devirde babamın bile eline muhtaç etmesin yaradan!
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 3,4b cevap paylaştı.
eğer eşim doktor öğretmen vs değilse bende evde durmasını isterim ama bazı kadınlar neden erkek eline bakmayı eşitsizlik olarak görüyor onu anlamadım ayrıca evde oturan her kadını eşleri dövüyor mantığıda aklım almıyor her erkek eşini dövüyor mu genelleme yapıyorlar neden anne babamızı örnek almak varken batıyı örnek alıyoruz ki dinimizi özümüzü yok etmeye çalışanlara ortak oluyorlar olan bu... yanlış anlaşılmasın kadın çalışmamalı demiyorum ama çalışmayanlara gerici gözüyle bakmak nedir?
Sonuna kadar haklısın ama bunu burada konuşmanın manası yok bak kızların yorumlarına anlamazlar anlamak istemezler bu devirde böyle bir kız bulsam gece gündüz çalışır kimseyede muhtaç etmem inşallah bulurum :)
yemek yapmayı bilmem temizliği elime yüzüme bulaştırırım ama çalışıyorum ve evime yardımcı tutabilecek kadar hatta rahat bir yaşam sürecek kadar kazanıyorum çok şükür ben şahsen benim yerimin ev olduğunu düşünmüyorum
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 6,7b cevap paylaştı.
Abla yerden göğe kadar haklısın geri kafalı degilsin senin bu fikrine saygı göstermeyen çağın modern hıyar beyinliler geri kafalıdır..
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
canım kimse evkızına bakmıyor evlenmek istemiyor diyim ya da evlenen asgari ü, cretle çalışan az bir geçimi olanlar evkızıyla evleniyor şimdi bütün erkekler karım çalışmasın diyor ama evlenirken çalışan kadına bakıyorlar kimse evkızını bir görim bakim belki begenirim diyen yok ben çevrede gördügümü söylüyorum çalışan kadına daha bir ilgililer çalışan kadın üni mezunu hoş bakımlı erkeklerle evleniyorlar çünkü öyle erkekler onu çalışan kadını begeniyor
valla bende isterdim de öyle dengim biri çıkmadı daha bende üni mezunuyum işsizim çevrede öyle bana göre biri de yok evkızı degilim işsizim kpss ye giriyorum olmuyor benle evlenmek isteyen akrabam oldu adamın tahsili yok saglam bir işi yok annesi beni ogluna yakıştırıyor düşün başkada öyle kısmetim olmadı bide oglu benden baya büyük okumamış adam neden evlenmemiş hala anlamadım bana yakıştırdı oglunu ıyy ne igrenç düşündükçe sinir oluyorum ha bu arada egitimli kültürlü eş diyorsun ama çalıışan kadın bakarsın egitimli kültürlü evde oturmaz onu diiyim ben işsiizim isteyerek evde oturmuyorum
evde otursun demiyorum zaten ama eğer eşim ben az para kazandığım için çalışmak isterse bu benim zoruma gider çünkü ailemi geçindiremiyorum diye düşünürüm erkeklerin psikolojisinden anlamıyorsunuz
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,1b cevap paylaştı.
Geri kafalı filan değilsin valla keşke şimdiki her kadın senin gibi düşünse. Kadın dediğin evinde durmalı çocuklarına bakmalı. Ama burada asıl sorumluluk erkeğe düşüyor. Erkek çalışmalı kadınına ve çocuklarına bakmalı ki herkes mutlu olabilmeli
Kadın dediğin evinde oturacak hiç kusura bakmayın. yerin edebini bilecek. evet ayaklarının üstünde durmasını bilecek ama zor zamanlar için bu bilgisini hep saklıcak.
kadınlar iş hayatına atılamadıgı dönemde neden düşükdü buna da bakmak lazım belki kadınlar iş hayatında degilken mecburen evli kalıyordu ne biliyorsun? hem belki kadınlar boşanmak istiyordur
allah böyle istemiş diye kestirip atmak yanlış bir hareket bence birine bağımlı olmamak iyi bir şey olmakla beraber kendinide iyi hisettirir kendi ayakların üzerinde durabilmen için malesef çalışman gerekir ve stres falan da olağan şeylerdir özetle gülü seviyorsan dikenine katlanıcaksın
Bu düşünceye sahip olmak evli kadınlar için uygun olabilir. Kendi çocuğunu yetiştirip onu anne şevkatı ile büyütmek gerekir. Fakat bekar kızların çalışıp dış dünyayı da görmeleri gerektiğini düşünüyorum. Ülkemiz için aydın insanlar yetişir. Yetiştireceğiniz çocuklarda geleceğin mimarı olur. İffeti olan ve kendisini bilen bir bayan saten dış dünyanın tehlikelerine karşı ( sapık erkekler vs. ) kendisini koruyabilir.
Kadınları değerli eşya misali kapalı kutularda tutulması taraftarı değilim ama iş konusunda katılıyorum sana. Kadınların her sektörde mantar misali ortaya çıkması biz erkekleri işsiz bıakıyor. Sevgili Bayan arkadaşlar çalışın ama erkekleri işsiz bırakacak düzeyde olmasın lütfen. Adamlar evine ekmek götürmek zorunda, biraz anlayış lütfen!!1!
Daha çok çalışın işsiz kalmayın o zaman kardeşim. Eğer istediğiniz pozisyonu bir kadın alıyorsa senden daha nitelikli ve başarılı demek ki. Kadın-Erkekolarak değil, insan olarak işe yaramaz biriysen bu senin sorunun.
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz? Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
@missfatty çok güzel anlamissin yazdigimi burada sana methiye dizerim ama pek değişen bir şey olmaz @soran çalışmak istemiyorsan calismazsin bende calismiyorum ama çalışanlara da modern köle gözüyle bakmiyorum "neredeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor" demissin senin hayat şartlarından haberin yok herhalde asgari ücretle 12 saat çalışan kadınlar var ama tabi onların derdi modern kole olmak değil mi? Hic ihtiyaçları yok oysa
Ben evinin içinde oturan kadın göremiyorum günümüzde illaki bir seylerle meşgul olmak istiyorlar. Istedigin imkani sağla hicbir zaman yeterli değil. Bulsam evinde oturan kadını hemen evlenirdim eskiden ama artik fikirlerim degisti.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
şimdi iki çeşit erkek vardır bunlardan biri, evlenip vajina beslerler eşşek gibi çalışırlar karıları evde... büyütür tüm gün ve mal erkekte vajina beslemek için sabahın 6 sından akşama kadar çalışır.
diğer erkeklerse vajina beslemez kadında erkekte çalışırsa eşit olurlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
229Cevap
Bence her bayanın bir mesleğımı ve belırli bir eğıtım düzeyı olmalıdır. Kendi ayaklarının üzerınde durmayı bilmeli. Islama göre kadın çalışmak zorunda değıl eşı ona bakmalı doğru ama istersede çalısir bu bayana kalmış.
Sahsen çoçuğum oldukdan sonra part-time çalişmayı düşünüyorum. Çoçuk okulda veyade anaokulunda olunca çalışıcam okuldan geldığınde evde olmayı düşünüyorum ve onunla ilgilenmek isterim.
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz?
Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
Kadının yeri sevdiği erkeğinin yanıdır. Burada da erkeği ile yuvası için elinden ne geliyorsa yapmalıdır. Kadın çalışabilir yalnız şunu unutmamalıdır burası türkiye ve halen çalışan kadını başka bir şekilde gören insanlar topluluğu çok ve çalıştığı yerlerde tacize uğrayan kadın da çok o yüzden kadın erkeğinden bir şey saklamamalı ve erkeği ile birlikte olmalı Bence kadın erkek her yönden eşittir.
Dediklerinize katılıyorum ama bence kadın çalışabildiği zaman çalışabilmeli.. bakın mesela siz evinize katkı olması için çalışıyorsunuz.. ben eşimin çalışmasını istemezdim ama eve katkı olması için çalışmak isterse ona karşı gelmezdim.. yani dediğiniz gibi kadının yeri evidir...
Hak veriyorum sana çalışmayı bırak yalnız başına ayrı eve çıkan kızlar mı ararsın, gece dışarıya çıkan kızlar mı ararsın, başkalarının evinde kalan kızlar mı ararsın hepsi çoğaldı sonumuz kötü. Tabi erkeklerde öyle fazla sınırlarını aşmışlar her iki cinste aralarından yine iyileri çıkıyor ama çoğunluğu böyle gençlerin maalesef
İslamda bile dini kuralları aşılmadığı sürece kadının çalışabileceği gerçeği var. Siz neyin kafasındasınız?
Bonzai kafasndalar bence
Kendilerine göre yontuyorlar İslamı !!
doğru valla ben bir ara hiç evde durmuyordum hergün annemlere geliyordum sonra eve gidip yatıyordum ama sonra neoldu evimizin huzuru kalmadı eşimle boşanma aşamasına geldik zor atlattık şimdi kocamın yanından hiç ayrılmıyorum artık
bir çorap almak için bile kocanın eline bakacaksan çalışma ablacım.
aslında kısacası şu kadın kaşınıyosa vercen odunu elinin hamuruyla erkek işine karışmak neymiş görsün bizim işyerinde kadın dolu en ufak bir ağır şeyde bizi çağırıyolar arkdaş benden çok maaş alıyon nie işini yapamıyon ben senden çok çalışıyorum nie az alıyorum yapamadığın işe nie elini sürüyon bence kadın herifinin getirdiği nasibi kabule dip yaşam sistemini ona göre ayarlamalı yalandan idellerim var bilmem iş kadını olucam yok efenim zengin olcam hehe gel olursun :)
Annemde senin gibi konusuyor. Ama bir yandan hakli. Sonra tecavüz oldum diye televizyonlara geliyorlar. Ama bence bir kadinda okuma (egitim alma) özgürlugu almali. Simdiki devir çok kötü, herkes birbirinden faydalanmaya bakiyor. Hele su televizyon varya, tam seytan, her gün baktigimiz için normal zannediyoruz ama çok asiri açik giyiniyorlar (bu tarz benim mesela). Gençlerde bakip bunlari normal zannediyorlar. Resmen beynimizi yikiyorlar. Keske seriat gelse türkiyeyede herkes basini toplasa.
💧👍👍
Ne yaptın bacım ya
Nefsine hakim olamayip hirs yaparak paraya tamaa ederek calismak zaten insani dinen yasak olan seylere itecektir. Ama siz kendinize guvenip kendinizi bilip sizi mutlu edecek parayi isi yapiyor iseniz bunun ne gunahi olabilir? Evde oturunca herseyden arinmis mi oluyorsunuz?
Kadının yeri O'nu seven erkeğin kalbidir. Erkeğin kalbi kadının gerçek evidir. #SinirliBiber
Tabiki evidir. Ama kariyer, herşeyi yapabiliriz diye hırs kıskançlık peşindeler. Feministlik peşindeler. Ben demiyorum ki öğretmen, doktor, hemşire, hakem... olamazsın. Kadınlar da bu işleri yapabilirler ama en güzeli evin hanımı olmak.
işte...
Ekonomik bağımsızlık seni kuldan korur be güzelim. burada hata yapıyosun işte. Senin etrafındaki herkes çok mu mükemmel? Allah ın emirlerine harfi harfine uyan kaç kişi tanıyosun ki sen. Kul dediğin hata yapar. Kocan başka birine gittiğinde napıcaksın ailen de yoksa kim bakıcak sana illa koca eline mi bakıcaksın. Senin Allah'ın emirlerine uyman yeterli olsaydı tamam haklısın derdim niye boşuna eziyet çekelim. Ama seninle birlikte herkesin uyması gerekiyor
kizin zaten meslegi var, birakirsa yeniden calisir ne var ki bundan
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz?
Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
Ben ihtiyacım olduğu için değil bana ihtiyaç olduğu için çalışıcam. Ben doktor adayı bir bayanım. Bunun kadını erkeği olur mu? Allahın yerine konuşma hakkını sen nerden alıyosun razı olup olmadığını nerden biliyosun sorarım sana
haklısın kesinlikle ben aldatan kadını gördüm ama devir cok kötü bide o var
sağolun..
Abla sen akıllanmışsında genç kızlar anlamıyor işte :)))
teşekkür...
Aynen öyle
neden herkes eskiye dönme bir eskiyi özleme modunda ya hele de bir kadın nasıl sana verilen nimeti görmezden gelip modern dünyayı kötülersin... gerçekten bunu yazan kadın olamaz sadece milleti coşturmak işiniz sizin...
kadın çalışmaz diye birşey yok ama batıya uyarak kendi öz değerlerimizi yitiriyoruz hala modern dünya deyip duruyorsun bıktık be
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz?
Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
kimse sana batıya uy diye yalvarmıyor ama herkes sizin gibi eve kapanmak istemiyor belki de... tüm dünya ileri giderken sizde ileri gitseiz iyi olur.. tuturmussunuz bir dger gelenek onlar hepsi senin uygulanman la alakalı sen tembelsin ki iki işi bir arada yapamıyorsun... bu dedıklerın doğrudur fakat sen kalkıp tum kadınların elınde olan birseyı de genelleme yaparak konuşamazsın.. ben fikrimi beyan ediyorum ve sormuşsun sende saygı duyarsın benım sana duyduğum gibi.
kadınların ihtıyacı neden olmasın kı nasıl bir aldatmacanın içindesiniz.. her calısan kadın kotu kadın oluyor sıze gore anlaşılan.. hem calısıp hemde tum görevlerını yerıne getıren kadın bınlerce yüzlerce.. eger dedıgınız bılgıler ıyı olsaydı doğunun kadınları bu kadar ezılmezdı herkes ıcne atıp hiç bir sey solemıyo dıye sız ne sanıyorsunuz kı boş konulmak için konusun
sen bir tek öz degerlerını yitirmişsin bence.. sorsam turklerın ilk ana yurdunu bilir misn acaba...
al sana çalışma
www.google.com.tr/search
bu koşulda her sabah işe gitmek hoşuna mı gidiyor? kölelik işte!
senin tercihin gitmemek.. bunu genele yaymak da ne demek.. ve hayatın kolay olduğunu da kim söylediki sana... başka sakin bir şehirde etfaının güzel insanlarla dolu olduğu yerde gitmek istersin tabi ki de... kölelikse erkeklerde her gün bu stresi yaşıyor onlar.. senin gbı kolelık demiyorlar. kolelık demek bu degıl... hher neyse
ne de güzel sıyrılıyorsunuz!
Her bayan için aynı olmuyo malesef o. Evde oturarak Allah yardım eder demiceksin, hem çalışıp hem Allah yardım eder diceksin. Evet belki evlendiğim zaman maddi durumumuz iyi olursa, çalışmam, evimle ilgilenirim. Ama eşimin durumu sıkışıksa neden çalışmayayım ki? Bende katkı sağlarım.
maddı durum ıyıyse de calıscan yok ole belese yasama senın maddı durumun ıyıyse esın calısmasın o olur mu o da evıyle ılgılensın
Ben evlenirsem kesinlikle eşimde çalışacak öyle evde oturmak yok o da çalışıp kendi ayakları üstünde duracak çünkü çocuklarımıza iyi bir gelecek için mecbur 2 miz de çalışmak zorundayız.
Kadin asla calismaz gibi bise soz konusu degil. Doguda bile kadin tarlada calisir... Allah calisan kullarini sever meraklanma sen. Evde otur bir zengine kendini yama o zmn. Gururuna yedirirsin bunu belli
kadının yeri evi felan değildir kapalı düşünmeyin bayanında çalışmaya hakkı var bunu bahane ederek koca parası yemeye devam edin...
Hakkı var, fakat çalışma ortam ve şartları dinimize uygun olucak.. vede üzerine düşen sorumluluklarınıda yerine getirmeli erkek gibi. erkekte anlayışlı olucak çalışan eşine karşı :).
Bacım parmaklarında resmen bal damlamış :) Allah herkese senin gibi doğru yolu gören ve bilen eşler nasip eder inşallah :)
gerçekler bu ki... uyutuyoruz kendimizi..
Tabiki gerçekler bu ama gelde bunu günümüz cahil kızlarına anlat.
haklısınız..
Kandayim keske herkes sen gibi dusunse!@soran sonuna kadar ar
:)))
Galiba senin meslek yıl bir işe güce yaramıyorsn
?@gksuu ne
Asgari maaşla cocuklarını okutmaya calışan bir ailenin karsına gecipte söyleyebilirmisin bunları dediklerin dogru olabilir ama bu zamanlar icin bu ülke sartlarında bakarsak k. bakma ama komik kardesim hem de cok komik
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz?
Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
İhtiyac var ihtiyac anlamıyormusun okumasınmı cocuklar ya da diger ihtiyaclarındanmı kıssınlar ya da istersen cocuk dogurmasınlar ne dersin? Biras mantık ya burada gelip alimlik yapma budala budala insanları dinden sogutma madem dogru yolu buldun daha güzel bilgiler aktar bize tabi cesarer edip gizli kullanıcı modundan cıkabilirsen hadi canım hadi sen iyi müslümansın biz kötü oldu mu :D
Sirf sizin doganizda var diye bu mu olmasi gerek? Neden nefsinizi terbiye etmiyorsunuz güzel bakmayi deneyin biraz kendi baciniza düğmesi acilinca o gözle bakmiyosunuz ama dul cocuklarina bakmak zorunda olan bir anne gidip calisinca bunlara maruz kalmak zorunda mi? Su gönül gözünüzü kullanin biraz yoksada yaratin.
Böyle düşünenler yüzünden erkek yapar diye bir kavram var ya zaten kardeşim. Erkek yaparsa sorun yok kadın yaparsa haram. Kuran da ben öyle bir şey görmedim. Sırf cahillik yüzünden orada burada duyduğuna inanların sözleri bunlar.
Kim demiş erkek yaparda kadin yapamaz diye bunu cikaranda sizlersiniz asil nasil böyle at gözlüğüyle bakiyosunuz olaya kurandan haberiniz yok bence sizi bunlar sizin kendi yasam tarzinizca uyarlamis olduğunuz fikirlerinz sadece
Kadına meta olarak bakılan bir ülkede erkeklerin bu konuda özel dersler alması lazım. kıskançlık adı altında kadınlara şu an bile zulüm yapılıyor. kadınlar istedği şekilde yaşayabilmeli. dinin en iyi ticaret olduğu bu zamanlar bu işlere dini katarsanız oldunuz yere oturur kalırsınız.
iyi güzel diyosun da bu kapitaliz min bir parçası ve malesef bizde bu oyunun içindeyiz. tamam güzel diyosun da evde oturup sadece ibadet ederek yaşanmıyo hayat şartların da (kadın erkek diye ayırma) eğer öyle olsaydı şu an bütün camiler dolu olurdu. çünkü allaha kul olmak kapitaliz me kul olmakdan daha kolay.
Ben evleneceğim kadına çalışması ya da çalışmaması için izin veririm. Ancak bazı egosu yüksek kadınlar gibi, yok ekonomik bağımsızlığımı kazandım, yok kendi param var sen bana karışamazsın... bunlar egosu tavan yapmış insanların işidir, psikolojisi böylesine sağlık bir insanla asla hayat kurmam zaten.
Bayanları alakadar ettigi için özellikle yorumları okudum, argoların hakaraetlerin biri bin para...
Yaş aralıgnın doğru paylaştığına inanıyorum, öncelikle site geneliyle aranızda yaş farkı olduğu içni bu tepkiyi aldığını biliyorsundur sonrasında ise, keşke imkan olsa da burada ki bayanların yogunlukta olan düşüncelerini, fikirlerini kaydet seçeneği olsa da 20 yıl sonra senin yaslarına geldiğinde, bugün ki fikirlerini okutma imkan olsaydı..
Katılıyorum
Bana Rabbimizin kadının çalışmamasını evinden çıkmamasını istediğine dair kanıt gösterebilir misin. Bu kanıt muhakkak Kur'an ayeti olmalı başka hiç bir yorumu kabul etmem
ole bı kanıt yok ya atıyolar ıste
891 lira maaş ile dar gelirli bir vatandaşın evini tek başına geçindirebileciğine inanıyorsan ne mutlu sana hayal dünyasında yaşıyorsun. Ne yazık ki bu günün şartlarında bu söylediklerin mümkün olmuyor. Kadın erkek eşittir hiç kimse kimsenin eline bakmamalıdır.
bir gün bir adam müsveddesiyle kesişirse yolun, ihtiyaç olacak mutlaka. boşadığı kadına nafaka ödemeyi zul sayar kadının çalışmasına engel olan erkek. "kaşık düşmanı"dır en hafif tabiri ile evinde saçını süpürge eden kadın. Peygamber'e uygunsa bugünkü ümmet hayhay efenim. "Bugün yemek yok" denilince oruç tutan, kendi söküğünü kendi diken bir Peygamber'e ümmet olduklarını hatırlarlarsa bir ara.
hiçbir kadın kendisine zulum eden bir erkekle evlenmemeli zaten bunu önceden tahmin etmeli
eşini iyi seçmeli
Karşısında dinini bilen kadınına deger veren bir erkek olmassa kadin napicak ozamn. Bnce herkes okumalı. Ama cocugu olan bir kadın calismamali. cocugunu anneden mahrum etmemeli. Yine de bir köşede diploması olsun kadının. Hem bilgili anne olur hemde nolur nolmaz. iyi Sandığı eşi belki bigun onu yari yolda birakacak
kadınına değer vermeyen erkekler yüzünden kadınlar güvenemiyor sonrada bu tartışmalar doğuyor işte
Aynen
bu ülkede evine 5 kuruş getiremeyen eşini her gün döven hatta öldüren binlerce erkek var. Önce erkekler gereken güveni versin sonra bu konuları konuşalım
güvenemeyeğin bir erkekle neden evlenirsin arada güven yoksa evlenme zaten
Ben güzel bir meslek edinip güveneceğim bir erkekle evlenicem zaten ama herkeste bu durum geçerli olmaz iyi tanıdığın kişi sonradan bozulabilir ben kendi ayaklarım üzerinde durmalıyım ki benim bir nesne değil de birey olduğumu kavrasın
eşini iyi seçeceksin ne olursa olsun sonrasını bile düşüneceksin erkeğin gözünden anlarsın nasıl biri olduğunu
Evet çünkü kadın cezbeder bir düğmesi açık olsa bile Erkek kötü düşünebilir ( doğamızda var )
Tutup batıyı örnek gösterenler olacak ama
memleketimizin %95 i müslüman
geriye kalanıda öyle birşey ama hep bu modernize olma çabalarından oldu ne olduysa
Kariyerde yaparım çocukta !1!1! hah !!
@aylindeniz__ ne zırvalıyorsun sen? :D
Sizin gibilere az bile soyluyorum kendi işinize bakın kadınları eleştirmekten onların hayatına müdahale etmektende vazgeçin kimse sizin köleniz değil
Siz her erkeği aynı tutmaktan vazgeçin bende vazgeçerim @mikayumi
Her erkeği bir tutmuyorum merak etme kadına değer veren eşit gören çok güzel insanlarda var benim sozum sizin gibilere sende yukarda basitleştirdiğin o pis yorumunla beyninin nerede olduğunu gosterdin diğer aklı seksten başta bir şeye çalışmayan yobazlardan bir farkın yok ;)
Ne kadar iğrenç olduğunuzu kanıtlıyorsunuz işte ne diyim
%95 i müslüman olan ülkede erkekler "doğamız böyle" bahanesine sığınıp kötü düşünme hakkını kendinde buluyor kafasını çevirmek yerine. Her çalışan kadın da yakasını paçasını açıp geziyor ya ortalıkta...
Erkekler kendilerini düzeltmektense kadını etraftan kaldırmayı tercih ediyorlar...
Dogamizda yok, zihniyet meselesi!
Sacmalardan secmeler
allah öyle istemiş diye bir şey yok gözüm yemiyor çalışmayı deyin kısaca sonra oturun evinizde
Bende evlendiğimde karımın çalışmasını istemiyorum.3 kuruş para için modern köle olmasın benim karım. Bu dünyanın eziyetini çekmesin benim karım. yorgun bir şekilde eve gelmesin benim karım. Tamam okusun gezsin kendini geliştirsin ama çalışmasına gerek yok.
Tamamen ortaçağ zihniyetidir. Kadının haklar ve eşitlikler anlamında erkekten bir farkı yoktur. Aksine ayrıcalığı vardır. Yetişemediği noktalarda erkek destek olabilir, elinden tutabilir.
Para konusunda kocanin agzina bakmak hosuna gidiyor heralde..
Yasa be elis on numara cevap olmuş
Karı koca arasında paranın lafı mı olur? Bu ne biçim bir düşünce? Evlilik bir olmaktır. Tabiki esinden isteyeceksin
Bahsettigim o degil. Tabiki paylasirsin ama gun gelir de ayrilmaniz gerekirse ne olacak. Kim bilir kac yasindaki annesinin babasinin agzina mi bakacak bu kez daha dogrusu yuk olacak? Ki bana gore butun gun evde oturan kadinin da kocasinin parasini harcamata hakki yok o ayri.
senin gibi bir çok kızda aynı şeyi yazmış ayrılırsa ne olacak siz ayrılmak için mi evleniyorsunuz
@misfatty kimse ayrilmak icin evlenmiyor ama neden bosanma oranlari cok yuksek o zaman?
@missfatty *
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz?
Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
Her halta da allah yardım eder diyor... Irak'lılar da ABD saldırdığında allah yardım eder demişti. Eğer allah diye bir şey varsa bu kıza akıl filir versin...
Butun gun evde oturmak mi guzel? Teorik fizik okuyorum hep hayalimdi okulu bitirip is sahibi olunca da isimi hic sıkılmadan yaparim. Allah beni ilgilendirmez de Jesus neden buna karsi olsun? Benim tanrim yani.
neden çünkü siz hemen her erkeğin o tatlı sözlerine kanıyorsunuz aaay çok yakışıklı aman da aman aşık oldum kesin evlenmeliyim bla bla bla önce kendinizi bir gözden geçirin bayan öyle aşk bahanesiyle her erkeğin koynuna atlamayın o zaman bunları konuşuruz yanlış anlama bunu senin için söylemiyorum genel olarak
Niye çalışmayacakmışım. Bu devirde ki hiçbir erkeğe güvenip de eline bakmam. Yarın birgün ihanete uğrarsan da bunları söyleyebilecek misin? Eski erkekler olsa amenna ama bu devirde babamın bile eline muhtaç etmesin yaradan!
eğer eşim doktor öğretmen vs değilse bende evde durmasını isterim ama bazı kadınlar neden erkek eline bakmayı eşitsizlik olarak görüyor onu anlamadım ayrıca evde oturan her kadını eşleri dövüyor mantığıda aklım almıyor her erkek eşini dövüyor mu genelleme yapıyorlar neden anne babamızı örnek almak varken batıyı örnek alıyoruz ki dinimizi özümüzü yok etmeye çalışanlara ortak oluyorlar olan bu...
yanlış anlaşılmasın kadın çalışmamalı demiyorum ama çalışmayanlara gerici gözüyle bakmak nedir?
Aynen öyle !
Sonuna kadar haklısın ama bunu burada konuşmanın manası yok bak kızların yorumlarına anlamazlar anlamak istemezler bu devirde böyle bir kız bulsam gece gündüz çalışır kimseyede muhtaç etmem inşallah bulurum :)
İnşallah kardeşim..
Hepsini okumadım ama insanın bir hayali olur, bir hedefi olur, amaçsız evde oturanlar acizdir bana göre ve evet geri kafalı. .
Not: Parayla alakalı bir konuda değil aslında görmesini bilene. .
yemek yapmayı bilmem temizliği elime yüzüme bulaştırırım ama çalışıyorum ve evime yardımcı tutabilecek kadar hatta rahat bir yaşam sürecek kadar kazanıyorum çok şükür ben şahsen benim yerimin ev olduğunu düşünmüyorum
sen evlenme zaten :) yemek yapmayı bilmeyeni hiçbir erkek istemez
hadi eşin kabul etti hizmetçi tuttunuz hiç kıskanmayacakmısın eşini o kadından hadi onu da geçtim çocuğun olduğu zaman hizmetçine güvenebilecek misin
Abla yerden göğe kadar haklısın geri kafalı degilsin senin bu fikrine saygı göstermeyen çağın modern hıyar beyinliler geri kafalıdır..
canım kimse evkızına bakmıyor evlenmek istemiyor diyim ya da evlenen asgari ü, cretle çalışan az bir geçimi olanlar evkızıyla evleniyor
şimdi bütün erkekler karım çalışmasın diyor ama evlenirken çalışan kadına bakıyorlar kimse evkızını bir görim bakim belki begenirim diyen yok
ben çevrede gördügümü söylüyorum çalışan kadına daha bir ilgililer çalışan kadın üni mezunu hoş bakımlı erkeklerle evleniyorlar çünkü öyle erkekler onu çalışan kadını begeniyor
ev kızı demeyelim de herkes eğitimli kültürlü eş ister sen istemez misin
valla bende isterdim de öyle dengim biri çıkmadı daha
bende üni mezunuyum işsizim çevrede öyle bana göre biri de yok
evkızı degilim işsizim kpss ye giriyorum olmuyor
benle evlenmek isteyen akrabam oldu adamın tahsili yok saglam bir işi yok annesi beni ogluna yakıştırıyor düşün başkada öyle kısmetim olmadı bide oglu benden baya büyük okumamış adam neden evlenmemiş hala anlamadım bana yakıştırdı oglunu
ıyy ne igrenç düşündükçe sinir oluyorum
ha bu arada egitimli kültürlü eş diyorsun ama çalıışan kadın bakarsın egitimli kültürlü evde oturmaz onu diiyim
ben işsiizim isteyerek evde oturmuyorum
evde otursun demiyorum zaten ama eğer eşim ben az para kazandığım için çalışmak isterse bu benim zoruma gider çünkü ailemi geçindiremiyorum diye düşünürüm erkeklerin psikolojisinden anlamıyorsunuz
ben kendi çocugum dogduktan sonra onu büyütmek ona ben ben bakmak istiyorum belki çalışmam
anladım
kpss ye girdim ama pek umutlu degilim özelde iş arıyorum evlensemde kendi çocugumu büyütmek isterdim
daha evli degilim sadece hayal
Geri kafalı filan değilsin valla keşke şimdiki her kadın senin gibi düşünse. Kadın dediğin evinde durmalı çocuklarına bakmalı. Ama burada asıl sorumluluk erkeğe düşüyor. Erkek çalışmalı kadınına ve çocuklarına bakmalı ki herkes mutlu olabilmeli
Aynen öyle
helal olsun sana cok guzel dusunuyorsun kadının yeri erinin yanı evinin icidir.
teşekkür
Görüşünüzde haklılık oranı var ancak; anadan babadan gelen znginlik yoksa çalışmadan olmuyor üzgünüm
o da var ama Allah yardım eder yeter ki lüks ihtiyacın olmasın!
Kadın dediğin evinde oturacak hiç kusura bakmayın. yerin edebini bilecek. evet ayaklarının üstünde durmasını bilecek ama zor zamanlar için bu bilgisini hep saklıcak.
Helal olsun bunu anlauan bayan cikti ya helal. Bu yuzden terk eden karakter var ayrilip calisan.
:))
kadınlar iş hayatında çoğaldıkca paralel olarak boşanma sayılarıda artıyor :) boşanmak isteyen varsa kadın çalışın :)
Aynen
kadınlar iş hayatına atılamadıgı dönemde neden düşükdü buna da bakmak lazım belki kadınlar iş hayatında degilken mecburen evli kalıyordu ne biliyorsun? hem belki kadınlar boşanmak istiyordur
kadın nasıl ısterse oyle olsun. ıster calısır ıster calısmaz kararları benı baglamaz.
sonra hastanede kadın doktor ararsın.. teallam neyin kafasında insanlar var nu ülkede :D
bu durumuna geri kafalı demek bile sana iltifat olur o yüzden bişey demiyorum, en acısı da bunu bir kadının yazması
aa orda kadın olmalı bu yobazlara gore
ama dıger yerlerde calısmasınlar cunku heryerını gosterıyolar sankı dısarda gostermıyolar heryerlerını
allah böyle istemiş diye kestirip atmak yanlış bir hareket bence birine bağımlı olmamak iyi bir şey olmakla beraber kendinide iyi hisettirir kendi ayakların üzerinde durabilmen için malesef çalışman gerekir ve stres falan da olağan şeylerdir özetle gülü seviyorsan dikenine katlanıcaksın
Bu düşünceye sahip olmak evli kadınlar için uygun olabilir. Kendi çocuğunu yetiştirip onu anne şevkatı ile büyütmek gerekir. Fakat bekar kızların çalışıp dış dünyayı da görmeleri gerektiğini düşünüyorum. Ülkemiz için aydın insanlar yetişir. Yetiştireceğiniz çocuklarda geleceğin mimarı olur. İffeti olan ve kendisini bilen bir bayan saten dış dünyanın tehlikelerine karşı ( sapık erkekler vs. ) kendisini koruyabilir.
'Kadinin yeri evidir' bu cümle bile beni delirtiyor
:)))
Kadınları değerli eşya misali kapalı kutularda tutulması taraftarı değilim ama iş konusunda katılıyorum sana. Kadınların her sektörde mantar misali ortaya çıkması biz erkekleri işsiz bıakıyor. Sevgili Bayan arkadaşlar çalışın ama erkekleri işsiz bırakacak düzeyde olmasın lütfen. Adamlar evine ekmek götürmek zorunda, biraz anlayış lütfen!!1!
Daha çok çalışın işsiz kalmayın o zaman kardeşim. Eğer istediğiniz pozisyonu bir kadın alıyorsa senden daha nitelikli ve başarılı demek ki. Kadın-Erkekolarak değil, insan olarak işe yaramaz biriysen bu senin sorunun.
Bence sen entelektüel değilsin, konuşma tarzından belli zaten. pemberuhemici
Neyi varmış konuşma tarzımın jhdjy tanımıyorsun bile beni ve muhtemelen haklı olmam battı sana.
erkek ıssızse kadın calısyo evıne ekmek goturuyo demekkı nıe bole dusunmuyosunuz
He ya kadın dediğin evinin kadını çocuklarının anası olacak değil mi?
Sen bir evlen kocan sana dünyayı dar etsin ekonomik özgürlüğün yok diye ayrilama ben gorcem seni o zaman
her erkek bir değildir hanımefendi insanlar bunu düşünerek evlenmeli zaten
sen evlenmeden ayrılmayı düşünürsen vah haline
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz?
Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
@missfatty çok güzel anlamissin yazdigimi burada sana methiye dizerim ama pek değişen bir şey olmaz
@soran çalışmak istemiyorsan calismazsin bende calismiyorum ama çalışanlara da modern köle gözüyle bakmiyorum "neredeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor" demissin senin hayat şartlarından haberin yok herhalde asgari ücretle 12 saat çalışan kadınlar var ama tabi onların derdi modern kole olmak değil mi? Hic ihtiyaçları yok oysa
anlat da bilelim bakalım ne demek istemişsin
Ben evinin içinde oturan kadın göremiyorum günümüzde illaki bir seylerle meşgul olmak istiyorlar. Istedigin imkani sağla hicbir zaman yeterli değil. Bulsam evinde oturan kadını hemen evlenirdim eskiden ama artik fikirlerim degisti.
şimdi iki çeşit erkek vardır bunlardan biri, evlenip vajina beslerler eşşek gibi çalışırlar karıları evde... büyütür tüm gün ve mal erkekte vajina beslemek için sabahın 6 sından akşama kadar çalışır.
diğer erkeklerse vajina beslemez kadında erkekte çalışırsa eşit olurlar
Zaten diyoruz ki, durumlari yoksa kadinin calismasi uygundur.
Ama maddi durumlari iyiyse, kadin niye calisip da onun bunun agiz kokusunu ceksin?
Hea pardon ozaman haklısınız
pekı erkek nıe onun bunun agız kokusunu cekıyo ona nıe ızın verıyosunuz
kadının durumu ıyıyse erkek te calısmasın o zaman