Her gün acı çekiyorumne yapmalıyım?

Benim lise yıllarımda sevdigim biri vardı. Baskıdan dolayı onunla buluşamadım. Duygularımı acamadım icimde hep ukte kaldı mutlu degilim ondan sonra kimseyi sevmedim.26 yasına geldim onu özlüyorum her gün ağlıyorum gözlerim şiş uyanıyorum hüngür hüngür ağlıyorum. Annem ben ölsem bana bu kadar ağlamazssın diyor

Her gün acı çekiyorumne yapmalıyım?
Cevapla