Ühüü ailem ôldüü teyzem kötüüü bende istanbula donup manken olcamm hemde ic camasiriii :((( cevaplara bir daha bak bence onlar daha kotusunu anlamis :))
İç giyim mankenliğinden ötürü eleştirebilirsin ama ailem öldü diyen bir insanı, ne tarz bir düşünce yapısına sahip olursan ol o şekilde dalgaya alman hiç hoş değil. Nasıl bir vicdanın var bunu sorgulamak haddim değil lakin çok çirkin bir yorum olmuş.
Aile gibi kutsal bir şeyi bu tarz yazılarda dikkat çekmek belki de kendisini acındırmak için kullanan insancıklar ile hep dalga geçmişimdir.. 'Ailem öldü, iç giyim mankeni olmak istiyorum' gibi iki farkli cumleyi kullanan insanin olmayan zekasini bastiracak kadar iyi bir zekam olduğu için sizler gibi ' ayyy canimmm ailesi yokmuss.. İyi davranalim!' gibi duygusal tepkiler veremiyorum. Yazması geren şuydu 'İç giyim mankeni olmak istiyorum. İstanbul'da bu konuda ilerleyebileceğim bir ajans önerebilir misiniz?' Bitti :) ben bunlari yaziyorum da boşuna olduğunu biliyorum:)))
ben araştırma yaptım :) 1 saatlik çekim için 2000-5000 civarı ödeme yapılıyor. daha önce ajansların birine başvurmuştum İstanbul'da ünlü bir ajans çağrıldım ama gitmedim. normal mankenlık için heyecan olsun dıye başvurmuştum iç giyime kesin çağrılırım ve alacağım tutarda o kadar olmaz hemde katiyen :)
Benim kastettiğim çamaşır mankenliği hani şu trendyolda markafonide falan giyen yarı prof arkadaşlar. Dediklerin doğru olabilir ama çok çok profesyonel mankenlere falandır diye düşünüyorum. Şu an dizi başrol oyuncularının bile 5-20 bin aldığını düşünürsek sen düşün artık...
Sanmıyorum. Çünkü yabancılar asla sorun etmez iç çamaşırını şunu bunu ama onlar bile çok iyi kazanamıyorlar. Yani bu işi yapan az diye bir şey olamaz. O kadar talep olsa yabancı modeller gelir aşırı talep olsa 1 saate falan binlerce lira bence çok zor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
Bacım bence yolun. Yol değil başka bir yol hemen yerler adamı bu yolda sen helal yoldan para kazan bence.
Benim arkadaş fotografci onla tanış istersen :)
iletişime geçebileceğim bir sanal adres (face twitter vb. gibi varsa bekliyorum )
Tamam ben haber edeyim onu :) once izin alayım ondan
Meaj attim ona dönerse yazarım buraya bide sen bana ozelden mesaj at istersen yorum yaparsam burayi bulmam zor olmasin :D
Ya arkadaş olur dedi :)
Atcan mi mesaj
Anlatmakla olmaz önce bir kac foto at olup olmayacagina karar verelim: D
Pislik
@Vatansever34 yalak olmaktan iyidir
Kes sesini.
Havlama l*n artist yalaklik yap yap verecek sana
kötü yola düşersin burda... ünv kaza oku bir ajansa yazıl sonra manken ol... ajansa iç giyim mankeni olmak istiyorum deme...
fizik ve kimya iyiyse biyere başvur iş çıkar
Yapma bacım yahu. Gir akıllı bir işe yine İstanbul da kal.
Antalyada yardimci olurum
istanbulu tercih ediyorum teşekkürler
neden mankenlik değil de iç giyim mankenliği?
iç giyim mankenliğini herkes yapamaz cesaret işidir. bende cesaretli bir bayanım ve vucuduma güveniyorum.
kolay gelsin o zaman :)
kıyafetleri içine giyecen bildiğim bu
Sen zaten yolunu cizmissin bize laf düsmez.
Ailem öldü'den sonra bölebiliriz bu yazıyı. Ne alaka çözemedim
burdaki insanların %99u çözdü sizin çözmemeniz enteresan
Ühüü ailem ôldüü teyzem kötüüü bende istanbula donup manken olcamm hemde ic camasiriii :((( cevaplara bir daha bak bence onlar daha kotusunu anlamis :))
İç giyim mankenliğinden ötürü eleştirebilirsin ama ailem öldü diyen bir insanı, ne tarz bir düşünce yapısına sahip olursan ol o şekilde dalgaya alman hiç hoş değil. Nasıl bir vicdanın var bunu sorgulamak haddim değil lakin çok çirkin bir yorum olmuş.
Aile gibi kutsal bir şeyi bu tarz yazılarda dikkat çekmek belki de kendisini acındırmak için kullanan insancıklar ile hep dalga geçmişimdir.. 'Ailem öldü, iç giyim mankeni olmak istiyorum' gibi iki farkli cumleyi kullanan insanin olmayan zekasini bastiracak kadar iyi bir zekam olduğu için sizler gibi ' ayyy canimmm ailesi yokmuss.. İyi davranalim!' gibi duygusal tepkiler veremiyorum. Yazması geren şuydu 'İç giyim mankeni olmak istiyorum. İstanbul'da bu konuda ilerleyebileceğim bir ajans önerebilir misiniz?' Bitti :) ben bunlari yaziyorum da boşuna olduğunu biliyorum:)))
Boy , kilo ve ölçülerin nedir?
1.78 boy 87 - 61 - 90 56 kilo.
Manken gibiymişsin zaten.
aslında her alanda manken olabilirsin. Fiziğin çok uygun çünkü.
Altındaki bikini oliyim
güzel hoş diyosunda dikkat et
at gibi olman lazim bu meslek icin (tas degil at)
Manken oldun mu kız..
son durum nedir?
valla işin zor fırsatçı çok olur
50-100 tlye sabahtan akşama giyinir soyunursun
ben araştırma yaptım :) 1 saatlik çekim için 2000-5000 civarı ödeme yapılıyor. daha önce ajansların birine başvurmuştum İstanbul'da ünlü bir ajans çağrıldım ama gitmedim. normal mankenlık için heyecan olsun dıye başvurmuştum iç giyime kesin çağrılırım ve alacağım tutarda o kadar olmaz hemde katiyen :)
Benim kastettiğim çamaşır mankenliği hani şu trendyolda markafonide falan giyen yarı prof arkadaşlar. Dediklerin doğru olabilir ama çok çok profesyonel mankenlere falandır diye düşünüyorum. Şu an dizi başrol oyuncularının bile 5-20 bin aldığını düşünürsek sen düşün artık...
hayır çok çok profosyonel olanlar daha çok kazanıyorlar bu işten ülkemizde fazla kazanılmasının sebebi ise bu işi yapacak fazla kişinin olmaması.
Sanmıyorum. Çünkü yabancılar asla sorun etmez iç çamaşırını şunu bunu ama onlar bile çok iyi kazanamıyorlar. Yani bu işi yapan az diye bir şey olamaz. O kadar talep olsa yabancı modeller gelir aşırı talep olsa 1 saate falan binlerce lira bence çok zor.
Düşünsene o kadar kolay olsa iyi kazanılsa bir rus manken gelir ayda 2 saat çalışır alır 6000-7000 1 ay yatar :))
Memelerinide görebilecek miyiz
o* olmada ne olursan ol der saygılar sunarım
İlla gostercem götümü mememi diyosun
Seni yapmazlar kardeş boşuna heveslenme bence
Allahını seven özet geçsin :D
Hayırlısı neyse o olsun..
Bana ulasin yardimci olbilirim
Bana kalırsa okulunu bitir önce
iyiymiş
Sonu hüsran olmaz umarım
burada iyi niyetle söyledim hanımefendi ver eksiyi sen ver !
başka türlü çizemez misin yolunu
illa or*spu olcam diyon yani
içini bana göster dışını başkasına :P
o nsıl olcak?
sadece bana göstercen tabiki :P
Özele gelirmisin
Olabildin mi manken
Harcarlar seni