Hayatım hep sıkıntılı geçti, yaşadığım her olumsuz şeyi kafama takıyorum bundan kurtulamıyorum?

Ailemde neyi takıyon kafana anlat diyenler oluyor ama onlara bile anlatmıyorum, size söyleyim, belki alay edenler olacak ama ben bir kere kara sevda oldum direk beynim hastalandı, yıllarca çektim, çocukluktan bu yanada annemden hep dayak yedim ve sorunlu büyüdüm, anksiyete sosyal fobimde vardı, öyle olunca hayatıma yansıdı, askere gittim çavuş olarak ama hasta ve sıkıntılı büyüdüğüm sf de olduğu için aptal gibi olmuştum, üstelik beni okumakta mahvetti, zor bitirdim okulu. askerde şu işi yap diye gösterdi komutan bana, ama ilk gün gösterseler bile ikinci sefere yapamıyordum unutuyordum, askerde beni seviyordular birgün komutanım ben kötüyüm dedim aracı hazırlayın dedi beni hastaneye götürdüler iğne yapacaklarını söylediler, mecbur popoyu falan hep açtık hadi hemşireler hergün binlerce görüyolarda acil gibi bir bölüme girdiğimiz için insanlar bir kaç asker gördü, sanki rezilde olmuşum gibi hissediyorum :( şimdi düşünüyorum da bunu atlatamıyorum, böyle kaderime ve yaşadıklarıma hem daha neler var ki.. dayımın kızı seninde başına gelmeyen kalmadı dedi geçensene, zaten taa çocukluktan askerlikten bu yana düşündükçe artık tek çarem intiharmış gibi hem sokağa bile çıkmıyorum ne olacak ki her türlü üzüntü acı.. bi hapishanede yatmadığım kaldı. bu arada annem dövüyordu dedim ya oda sinirli biriyidi hani sülaledede akıllı yok, ilaç kullandı bir ara, hastalar vardı abim bile şizofrendi ama hepimiz akıllı deliler, hastalar. hani bazıları bana geliyor da kız erkek dertli oluyor, siz dertli görmemişsiniz, benim bilinçaltı bitik egzamalarımı annem hergün kazıtıyor başka hastalıklarımda var yani cilt mide, böyle çok kötü kaderi olanların veya kötü kaderi olanları sonu ne olacak arkadaşlar? bu yaşadıklarımı bana hiç yakışmadı hem psikologada gitsek dinlemiyorlar ki belli bir süre dinliyor ver ilaç yallah hem ben bu yaşadıklarımdan sonrada hayattan korkar oldum dünyaya korkulu gözlerle bakıyorum, hevesimde kalmadı, ölsek kurtuldu olur mu sizce, hani kurtuldu derler ya?

Hayatım hep sıkıntılı geçti, yaşadığım her olumsuz şeyi kafama takıyorum bundan kurtulamıyorum?
Cevapla