Aklıma üzücü şeyler geliyor, nasıl atlatırım?

Bu bana karantina döneminde sürekli evde kalmaktan oldu. Mesela sürekli kötü şeyler düşünüyorum. Yoldan geçen adama bakıp “Ya şu adama şurada araba çarpsa ailesi mahvolur ne kadar kötü şeyler olur” falan diye düşünüyorum. Birisi mutlu iken ya o mutlu olmasaydı ya onu mutluyken aniden mutsuz eden bir şey olursa diye düşünüyorum. Dedemle sohbet ederken ya dedeme bir şey olursa diye endişeleniyorum. Halbuki dedem sağlıklı maaşallah. Bunu nasıl atlatabilirim psikoloğa gitmeden?
Aklıma üzücü şeyler geliyor, nasıl atlatırım?
Cevapla