Çok mutsuzum herşeyi kafama takıyorum nasıl atlatacağım bunu ben?

Otu b*ku herşeyi kafama takıyorum. Saçma sapan bir işte çalışıyorum. Kimse beni sevmiyor. Belki de seviyorlar bilmiyorum ama ne bileyim arkadaşlar dediğin her gün her saat başı aramaz mı? Bipolar oldum sanırım ben. Ama normal değilim. Zaten normal olsam üç erkekle birlikte olmam aynı anda. Of ya işim bok gibi. Kilo alıyorum diye istediğim saatte kahve bile yapamıyorum. Hayat çok ama çok zor.
Çok mutsuzum herşeyi kafama takıyorum nasıl atlatacağım bunu ben?
Cevapla