Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar hepiniz aşırı düşük tahminlerde bulunup moralimi bozmussunuz. Maasim 17 bin TLye çıktı yüzde 90 zam ile :)
Maasim asgari ücret zammından önce 9 bin tlydi. Şimdi asgari ücret 8500 oldu ve şirket zam görüşmesi yapacak. Ne kadar istemeliyim?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
5500 3500=9.000
8500 3500=12.000
Bence 11.000'de anlaşırsınız. Hem işveren memnun kalır hem de sen zorda kalmazsın.
Ben 15 olur diye düşünüyordum burdakiler epey düşük yazdı
Ahahahha güldürme istersen. 15.000 teklif edersen adam kovmayı bile düşünebilir.
Niye ki? Yazılım sektöründe calisiyorum aldigim maaş az bile şu an baya. Başlangıç yılım olduğu için kabul ettiğim bir ucretti
Junior olarak nasıl 9000 alıyorsun ona şaşıyorum. Ben de mi girsem ne yapsam
Ben yazılım okursam asgari ücretle başlıcam nasıl olsa çalışmaya değmez diye vazgeçip iki yıllık sağlık okudum şu an paramediğim
9 bin bence epey düşük juniorken bile
24 bin TL ile junior alan şirketler var
Torpil gerekmiyorsa hemen sektör değiştiriyorum
Ne mezunusun
Torpil falan gerekmiyor çalışıp didinince bir şekilde oluyor. Bir işe girebildikten sonrası çok kolay sonra sürekli teklif geliyor zaten. Yazılımla alakalı herhangi bir bölüm oku bilişim vs. Kendini egitimlerle geliştir evde öğren okuduğun bölümü kimse takmıyor iş hayatında
Bilgisayar programcılığı bölümü var iki yıllık önlisans. Okusam geleceğim olur mu sence yazılım dilinde geliştirirsem kendimi bir de internetten sertifikalar alıyorlar ücretli dersler alarak onlar da mantıklı mı CV için
Çoğu insan bilgisayar programcılığı bölümünden mezun bu arada bu sektörde. Gayet yeterli zaten sadeve öğrendiğin bildiğin yapabildiğin şeye bakıyorlar. Linkedinden baya bı paylaş kendini cv gelistirdikten sonra her işe başvur. Başlangıçta düşük maaşı kabul et sonrası çok kolay.
Çok teşekkürler. Üşenmedin yazdın açıklaya açıklaya, sağol. 🙏🙏
Rica ederim ne demek
Maaş 17 oldu, sektorunu hala degistirmediysen değiştir hemen:)
Valla şu an dizi setlerinde 12-14 saat çalışıp asgari ücret alıyorum
Mesai ücreti yok yemeğim yolum onlardan
Bence bilgisayar programcılığı bölümünü okuyup kendini o alanda geliştirmelisin. İlerisi için bunu yapman gerekiyor
Günde 7.5 saat çalışıyorum. 2600 TL yemek parası veriyorlar evden calisma imkanım var hibrit düzen vs
Ben bir düşünücem bunu çok teşekkürler
asgari ucretre arasindaki fark kadar iste tabiki dolarin onumuzdeki senede 2 lira koyacagini hesaba kat minimum enflasyon falan derken bir ise yaramaz aldigin para.
15 istemeyi düşünüyordum. Şartlara göre az bile. Burdakiler epey moralimi bozdu
Sen 15 ten aç kapıyı duruma göre 12 ye kadar düsersin
yazılım sektöründeysen en az 13-15 bin arası alman gerekir
Ben de öyle düşünüyorum. 15 istemeyi düşünüyordum o bile bana epey makul gelmişti
iste tabi yurt dışında dha fazla alırsın bn olsm orayı denerim
Asgari ücrete gelen zam yüzdesi kadar (fiyatı değil yüzdesi kadar) isteme hakkın var bence ama araştır iyice hakkını yedirme
Asgari oranı kadar iste
Güle güle harca ama enflasyona kurban gitmeyiz inşallah.
Teşekkür ederim, maalesef ülkenin durumu iyiye gitmiyor asla
Enflasyon istatistik ve matematik bir yalan işte. Önemli olan altında ezilmemek. İstediği kadar yükselsin, yeter ki aradaki zamanda kaybolmayalım
Üstüne 3 500 ekle 12 bin yap.
Size en fazla %30 gelir.
Performansın nasıl?
Bağlı çalıştığım kişi epey memnun
15 bin de bence.
14 bin iste
13 bin
45 iste
Hangi firma
10 bin
12500
Yüzdeye vur sende
Yüzde yüz :)
Sende vicdansız çıktın 😄
Kac yasındasınız
Neden sordunuz
Merak ettım de
24
Maasınıza iyi zam yapılması gerek yasadıgınız yer istanbulsa gecim dert olur
İşin ne
Yazılım sektöründe calisiyorum
Hangı sehır
13 küsür