Herkes çok zayıfsın kilo al falan diyor ama ben kendimi çok kilolu görüyorum psikolojik olabilir mi?

1.52 boyunda 42 kiloyum ama kendimi 90 kilo gibi falan görüyorum boyum kısa olduğu için çok zayıf olmam gerekli gibi hissediyorum. Herkes çok zayıfsın falan diyor ama o aynaya baktığımda resmen kendimden nefret ediyorum. Psikolojik olarak mı kendimi kilolu görüyorum acaba olabilir mi böyle bir şey? ya da 2 kilo daha versem fena olmaz mı?
Herkes çok zayıfsın kilo al falan diyor ama ben kendimi çok kilolu görüyorum psikolojik olabilir mi?
Cevapla