AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
kendim şahidim MANİSA/soma da arkadaşımın 5 midyecisi var her birinden tek seferde 50 55 arası her gün midye alıyor hayvan
:))))
bir tepsi yedim. birayla çok iyi gidiyor efendim meret :)
Çocukken çok yerdim büyüdükten sonra hiç yemedim..
Tadını bile hatırlamıyorum O derece
Mukkkkkeeemmmel bisiy. Bir oturusta 40 tane falan midye yemisligim vardir. Ay canim cekti aksam aksam
ben akşam yemegini midye ile yaptım naberr :)
hiç sevmem onun yerine lahmacun kebap iskender şiş döner tavuk dana pirzola yahut hamsi favorimdir
Hepsinin ayrı bir lezzeti var tabiki ama midye de vaz geçilmez bir tada sahip :)
biz arkadaşımla midye satan adamın arabasını kapattık saymaya takatım yoktu yemekten :DD
:) bir gün bende kapatcam tezgahı :)
Midye tava sevmiyorum , ama dolmaya bayılırım 25 tane yemiştim en fazla
Tavada güzel oluyor ya öyle deme
süper bayılırım 30 tane yemiştim bir seferde midye dolma
kızlar daha az rakamlar döylüyor erkeklerden biri 600 demiş :)
bizde normal mide var :)
Bizdeki çöp torbasımı :))))
sizdekiler normale göre daha büyük sen kendin dedin 600 tane yemiş diye normal bir mide alır mı sence :-)
vallahi ben 75 kiloyum benimki bir avuç anca :) o adamın sadece işkembeden ibaret olması gerek :)
aynen :) ben 30 dedim ama bende 45 kiloyum :)
45 kilomu :))) vücut fit olunca nasılda özgürce söyleniyor :)
öyle oluyor galiba :)
Çokta mütevaziyiz :)
bayılırım en fazla 25 tane yemiştim bu sayıyı yukarı çekmeyi düşünüyorum
idda varsa bende varım kapışırız :)
11 tane yemişliğim var bir yiyişte ama yarış olarak pek sevmiyorum
iddasına daha zevkli oluyor parayı odememek için mecbur kalıyon :)
ben yapamam valla sevmiyorum o kadar
* bizim bir aç arkadaş var bir tepsiyi yiyor hayvan :D
o nirvanaya ulaşmış artık :)
1.5 tepsiye yakın yemişliğim var. Severek yiyoruz. 😄
profil resmine sen tazmanya canavarının resmini koy kardeş :) cidden büyük rakamlardan bahsediyorsun :)
Kardeş profil resmi buzdağının görünen kısmı :) bide görünmeyen kısmı var :)
Hic yemedim :) ama yicem bigun bakirkoydeki sampiyonda :)
midye tava ye ama. bol sos koysunlar yanında :)
Tamam soylerim :)
Tava sevmem :( dolmayi 12 tane falan yiyebilmistim bir kez:D o bile fazla benim icin
Bende aksine tavaya bayılıyorum :)
Ayyy ben bayılırımm. Bak dedin gece gece canım çekti :D
Ben hu günkü stogu aldım yedim :)
bir oturuşta en çok 50 yedim dahada yerdim valla :D
Kim engellediki :)
param yetmedi :D
Ben cok severim. 50 tane almistik. 2 kisi yedik. saymadim ne kadar yedim :)
midyeleri sen ye yeterki kiloları ben alırım :)
Bu nasıl bir iltifat böyle yahu :)
Kendi dışkısını yiyen bir hayvan olduğu için haram
bunu ilk defa senden duyuyorum :)
Olabilir artık biliyorsun ama ^^
İyice arastirmadan bir söze inanıp vazgecemem:)
Araştır tabi olması gereken o zaten :)
Haram diye duydum o yüzden yemiyom... Üstelik İgrenç yaaa.. Bööğğğğ
haram diye midye yemeyenler aşk adı altında zinanın dibine vururlar :)) böyle bir ülkedeyiz yazık sizlere gerçekten :D
ne alka şimdi anladmım ben ^s. s. sf
harbiden ne alaka :) Böyle bir soruya verilen böyle bir cevaba yaptığın yoruma dayanarak söylüyorum asıl sana yazık :)
en son 35 tane yedim tek basıma ama tam bir hayvanca yiyis tarzı oldu kusura bakmasınlar gorenler :D
Hahah :) benim rekor 46 tane
İstambul yıllarımda tezgahı kapatmışlığım vardır mideye dolmada.
Midye yenmez mi ya rekor tek başıma 4 birayla beraber 2 kilo ama üstünü daha denemedim :)
35 tane izmirde gercekten guzrl yapan yerler var inciraltinda sahilde biraylada guzel gidiyor
İzmirde midyenin bu kadar meşhur oldugunu bilmiyordum. Gittiğimde kesinlikle tadına bakacağım :)
Tabikide meshur :D
Kızma ama çok dağınıksın :)
Saol ya :D
Rica ederim :) resimde apaçık belli durum :)
Çok pahalı abi ya.75 kuruş bir midye olmamalı.25 kuruşa büyük boy olucak en az 20 tane yiyeceksin.
Sorma ya cebimizde nd var ne yok gidiyor :)
20 25 tane yerim de gece gece bu soruyu görmek hiç iyi olmadı be. s
benim tuzum kuru valla akşam ziyafet çektim :)
1 hafta boyunca hergün 20 25 tane yedim ve hastanelik oldum :D
geçmiş olsun ama sen baya abartmışsın :)
evet serum yiyince fark ettim :D teşekkür ederim bu arada :)
ne teşisi koydular midye komasımı dediler :)
Midye yemeyen yemeden ölmesin lannnn iddaa uğruna 120 midye dolma yedim arkadaş iddiayı yapacağımı anlayıp fazla girmesin diye durdurmustu :-D
Hiç yemedim tadınıda çok merak ediyorum ama üşengeçliğimi atarsam bigün deviricem bir tepsi :D
hadi hayırlısı afiyet olsun şimdiden :)
Valla normalde bir kerede 20 tane yerim, Bir ara 35 tane yedim.
çıta yükseliyor :)
ben 133 tane yemiştim orta boylardan
bilen bilir ksk sahilde sınırsız midye 10 tl :)
KSK sahil nerde yaa bende gideyim oraya :)
izmirde dostum karşıyaka sahil
Abi benim ilgi alanim bu bayilirim midyeye be:) arkadaslarla yarismistik 78 tane yemistim :D
78 adet benim için çok zor ya mide ufak benim :)
Bıkana kadar yerim saymadim ama. hicte bıktigimi gormedim
Para bitene kadar diyelim o zaman :)
aynen
Sahil kenarında yaşayanlar daha iyi bilir bu lezzeti. Saymadım kardo ama bizde iyi yiyenlerdeniz:))
Denizden babam çıksa yerim der kimileri :) eyvallah Agızımızın tadını biliyoruz :)
Aynen kardo ben oyum işte ne çıksa yiyoruz. Yengeç te on numaradır herkes bilmez
Midye tava değilde biz midyeyi denizden çıkartıp tenekede kızartıp yiyorduk acayip güzel oluyodu :)
onu hiç yapmadım işte :)
Fırsatın olursa yap kesinlikle hem eğlenceli hem çok lezzetli :)
Abim de çok sever ama ben hiç yemedim. Nasıl bir şey merak ediyorum.
Dene bak pişman olmayacaksin :)
50 tane felan paket yaptırıp eve götürürüm bir oturuşta yerim :D
46 da ben :) bir ara kapisalim :)
Olur kapışırız bir ara :)
Odetmesine ama kim pes ederse bütün hesabı oder :)
Olur :) mide fesatı geçirmeyelim de :)
Onu paket yaptiriyorum eve götürürüm demeyi biliyon ama
Tm kızma benden hesaplar :D
Heh söyle laf dinle azıcık :)
Haha :D
ooo bayılırım midye 70e kadar gider. midye tava soslu soslu miss, kokoreç, kelle, tuzlama hepsini yerim.
sakatat cı gibi olduk biz yaa :)
Aşağıda bir kız deniz gibi kokuyor demiş:D ne gibi kokacaktı:D
Hee bende cevap verdim :)
cok severım yemeyı ama tahmın edemiyorum kac tane yıyecegımı
Balık olmayan hayvanların etlerini yemek haramdır. 7-8 tane yemiştim bir oturuşta ama haram olduğunu duyunca artık yemiyorum.
*balık olmayan deniz hayvanlarının.
istakoz ahtapot bunlarda mı haram?
Hanefî mezhebine göre midye, istiridye, istakoz, yengeç haram evet.
Misye yenirmi ya. Hic sevmem. Ama allah kimseye aclik vermesin. Acliktan bayilmiyim diye 7 8 tane yemistim
yemek istenipte bulunamadığı zaman rüyaya giren mikrop yuvası muhteşem yiyecek.
Güzel tabir :)
öyle bir illet ki 1 tane yee bagıgımlılık papıyo bırakamıyon bırakınca karnında bişeyler hisediyosun bak canım cekti :D
Yazlıkta aksamları bazen 10-15 tllik yerim tabi midye iyidir iyi. D
aynen midye candır :)
tezgahın başında 50 büyük 100 küçük yemişliğim sonrasına arkadaşlar izin vermedi.
İgrenc yiyince midem bulabiyr en fazla 5 tanr resmen bocek yaa !
Valla Haci Yaz Bitti Bu Sene Cok yEdim Denizden Taze Taze Toplayip Sacda Yaptım :D
kendim yapıp yiyemedim hiç gerçi nasıl yapılacagınıda bilmiyorum :)
Bi' ben tadamadım şu midyeyi.
Denemelisin :) ama kaliteli bir yerde ye. Şampiyon kokarecte mesela
bilader şampiyon kokoreç dediğin İstanbul'da mı?
İstanbul'da heryerde
Aynen istanbulda. Sanırım en ünlüsü o başka duymadım ben
İzmirdede varr hakikaten şampiyonda midye çok lezizzzz
@Mozaikpasta ağzının tadını biliyorsun :) o değilde nickini yazarken canım pasta çekti yaa
Ainen :) insan utaniyo
Offd pardon yanlis yere yazdim
Nereye yazacaktın :):):):):)@ayfrrfya dur bulmaya çalışayım seni :)
Ya allah beni bu soruda lanetlendirdi mi nedir. Susun.
Verdiğimiz rahatsızlıkdan dolayı özür dileriz uykundanmı uyandırdık :/
Uyandırmadınız, sürekli bildirime bakmaktan bıkkınlık geldi.
ben ne yapayım 200 tane cevaba yorum yaptım nerdeyse :) neyse tamam daha yazmayalım hadi iyi geceler
Hiç yemedim.. yemeyide düşünmüyorum
neden?
Bayilirim midyeye :) 30 tane cok rahat yerim.
afiyet bal şeker olsun :)
Midye bol limonlu sevilmez mi hiç :)
1 saat önce yaptım ben o dediğini :)
Zalımsın bende yarın yerim :)
Aldım bir poşet ufff. Neredeyse yarım limonu sıktım bir tanesine dolu dolu allahım ya yok böyle birsey :)
yapma !! afiyet olsun :D
Yaptım bile :)
:))
abartısız 600 700 tane orta boy
Amkkk yalancısı
:))))
götüne kodum gay ı ben senin gbi g*t siktirmiyorum bilmem anlatabildimmi
Aldım ama yiyemedim :( hiç beğenmedim :(
Bol limon ile çok iyi gidiyor halbuki :(
ıyk
Iyk ne yaa :) o ses bende midyeyi yutarken çıkıyor :)
:D :D ben hiç sevmedim nasıl yiyorsunuz gerçekten
Yorumlara bak :) zevk ile anlatılıyor nasıl bir tad olduğu :)
ıhh beğenemedim :( zaten azcık tadında baktım bilmiyorum ilk defa farklı bir yemek yerken heyecanlanıyorum korkuyorum :D
Haklisin Canlanıp bununu isirabilir :)
:D ya bilmiyorum öyle oluyor işte :D
Kendini iyi hiisetmiyorsan yeme tabi. Bana bakma sen canım çekti ondan böyle konusuyorum ;)
5 10 15 20 diye gider
Biz odetmesine yiyoruz :)
Max 30 yemişimdir bir oturuşta. Canm çektii...
Benim canım yorum yazan bir arkadaş yüzünden şimdide iskender çekti
Benim canm da şu an senn yüzünden iskender çekti.)
ee senin canın demin midye çekiyordu :) ne can varmış sende arkadaş :D
Bu modeller böyle.)
Canıçekengiller :)
Sana bişey bahsetmemek lazım :) Obezite olursun mazallah :)
midye dolmaya bayılıyorum 150 tane yemistim :D
Yarın bende deniyeceğim şu 3 haneli rakamları. 46 tane yemişiliğim var çok yiyorum diye övünüyorum bu soruyu sorana kadar :)
Hiç yemedim merak etmişimdir hep
Denemelisin :)
Severim saymadim:))))
aaa tadı orda :) bak millet nasıl yarıstırıyor :)
Hiç yemedim. Heralde yemem.
Hayatta yemiyeceğim 2 şeyden biri.
diğeri?
domuz