
10 tane
30 tane
50 tane
100 tane
Seni geçene kadar
Seni bitircem oğlum xd
Seni geçemem midye yerken sedye de kendimi bulmayım xd
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sadece kendi doldurduğum ve kendi pişirdigim midyeyi yerim.. Tek şartım bu..
Not: İç pilavı da ben ayarlarım ama..
Sana baka baka yerim, senden fazla olacak şekilde😅
Ya bir sihirbazlık yapıp sen bakarken fazladan yersem. Gözlerin şahin gözü kadar keskin mi
Sayarız 😅
En hızlı kim fazla yerse yarışı değil heralde, tombalakım ben 😅
Benle yarısamazsin
Sen bendeki göbeği görmedin benim gizli göbeğim var göstermiyorum hiç xd
Bak delirtme beni gelirim oraya yarışının xd
Sen bana bakarken nasıl yicen insanın ağzındaki lokmayı sayılmaz sayılmaz xd
İnanmam😅
En çok ben😅
Löp löp götürürüm, anlayamazsın 😅
Kapışalım ama midye olmasın kabul mü sana meydan okuyorum xd
Sen mj ben mi löp löp götürürüz tartışmaya açık hem sen yavaş yersin bence hızdan kazanırım vben xd
Benim ağzım daha büyük 😅
Baktım olmuyor, bütün bütün yutarım ben kazanayım da :))
Ee ne yiyoz😅
İddialı insan severim
İddiaya girmeyj De severim
Ne yiyelim yarışmada bunu da şans belirlesin
Her yerde midye yenmiyor bazı yerler midyeden soğutuyor açıkçası. Midye yediğim bazı mekanlar midyeden soğumama neden oldu uzun zamandır tüketmiyorum aramıyorum da tüketmesem de olur.
Cevap
12Cevap
Ama ben midye yemiyorum, her halükarda sen kazanırsın.
Ben de yemiyorum xd berabere biter
Harikasın Ali yaaa🙂
Teşekkürler 🤣
Ben midye hiç yemedim. xd baştan çekilirim ben ama kahve içme yarışması varsa kapışırım
O zaman da sen kazanırsın xd
aynen xd
Yemem
Midem çöplük değil. Midye denizin çöpüyle beslenir ve ağır metaller ve cıva içerir
Şimdiden tiksindim zaten yemiyorum xd
En son 500 tane yemiştim ama artık yemem.
Çünkü İzmir'de midye yapan yer artık yok çünkü fabrikasyona başladılar.
Bozdular.
Bozuyorlar her seyi hocam
Fabrikasyona girince bir tabi soyle bir durum var güzel olan herhangi bir şey olursa kulaktan kulağa çabuk gidiyor.
Hemen gidelim nasılmış diye tatmak ya da görmek istiyor.
Talep çok olunca işin suyu çıkıyor.
O zamanda işte seri üretime gidiyorlar.
Tabi her zamanki gibi personel sayısı hep aynı.
Gelir gider dengesi hep daha fazla kazanmaya endexli.
Güzel olan şeyleri ortadan kaldırmak için elimizi korkak alistirmiyoruz.
Oyuzdendir gezip gördüğüm tattigim yerleri kimseyle paylasmamayi tercih ediyorum.
Cok iyi açıkladın hocam katılıyorum
Rica ederim ne demek
Midye sevmem agır metaller içerir denizin pisliği temizleyen filitresidir sevmesem ve yemesem de midye nin kücügümü büyüğümü makbuldür ?
Bilmem ki ben yemiyorum xd
Midye görsem yolumu değiştirip uzağından geçiyorum. Yeme yarışması ise bana çok uzak bir kavram. Sen kazandın bile.
Oyle görünüyor xd
Seni bitirecem oğlummm dedim valla çokta severim 😅
Zafer sizindir xd
Tabi benim 😅
50 tane yiyebileceğimi düşünüyorum ama emin değilim sksjjs
Sen midyelerin başına gelmiş bir baş belalısın xd
Yesss midye benden sorulur ksjddj
Allah mideleri senin gazabından korusun xd
Midye yiyen kendisine saygısı olmayan bir aşağılıktır
Zafer senindir ben pes midye yiyemem görüntüsü bile tüylerimi diken diken ediyor bide kokareç
Ne kadar midye bulunduğn ikde? Bizim orada otobus durağinin arkasinds satiyor adam. Fiyatini sormadim hic
Ben hiç yemem ki
Bir tane yiyen bile yener beni xd
Bende yemedim ama. denemek lazım tadina bakmak. lazım
Evet hoşlandığın ococuk vardı midye severse midye yemeye davet et
O arabasiyla ben otobusle gidiyorum. Farklı yollarımiz yani yoksa giderdimmAcaba ona kiz cocugun mu erkek cocugun mu olsun istiyorsun diye mi sorsam
Sorabilirsin
Anlar mi swnce hoslandigimi
Ise gidicem olanlari anlaririm
Bie zahmet anlasın
Tamam durumu haberdar ederisn
Sen yabancı değilsin biz onu bir 1000'e yuvarlayalım
Olur xd
Hiç yemedim ki sen kazandin
Ben de yemedim beraber
Berabere biter
Jsjsjdjd
30 tane yerim herhalde
Helal olsun hocam
50 yerim ama. gecmek daha önemli
Ben sıfır yerim zaten her türlü geçersin xd
Ne kdsr yediysen iki katını
0 tane xd
Yarısını düş diğer yarısını da acıkmışsokak kedisine ver xd
Ben o yarışmaya asla girmem
Zafer benim zaten kimse girmezse otomatik şampiyonum xd
Hadi tebrik edelim o halde seni ahsjs
Tebrik fişeği isterim herkes birer tane havai fişek fırlatsın KS şenlensin xd
Herkes uyudu yarın akşama artık 🙄
Yarın akşama pazar oldugu için milleti burada bulmak zor olur yine patlamaz havai fişekler xd
Hemen bahanemi buldun yaa
Bulurum ben bulamazsam o bukucz
Bulur
Ayıp olur sana :)
Reis kazanırsın ben yemiyorum zaten xd
Yarışmaya katılmam midye sevmediğim için...
Ben midye aşığı değilim xd
Midye yemem. Birincilik sizin.
Teşekkürler
25 30 arasi yiyebilirim
Afiyetvolsun
En son 15 yiyip bayaa doymuştum.
Yenersin beni o zaman xd
Hiç yemiyorum xd
Midye yeme konusunda yenileceksem bu keyif verir hayıflanmam
Alışmış kudurmuştan beterdir derler ben de alışırsam vay halime xd
Sanırım 100 tane yerim hatta daha fazla 😄
Vallaha fikrim yok daha once hic yemedim
O haram ve iğrenç bu yüzden ağzıma bile sürmem
3 tane falan
O da iyi
Sıfır
Berabere biter xd
Sıfır.
Berabere biter xd
50 yi denerim
Helal
50 olur 😃
Cok iyi
Her türlü seni geçerim hemde çok rahat
Geçersin çünkü ben yemiyorum xd
10 tanecik yeter
Afiyetvolsun
Thank youu 😄
Thenk yui
Sevmem midye
Ben de yemem ki xd
Yarışmanın ödülü ne?
Bir çuval midye xd yarışmanın ödülünü düşünmedim çünkü ben kazancam
Sevmiyorum ben sanırım bu tane
Afiyet olsun midye sever biri değilim
50 rahat
Bayaaa
10 tane
Midye sevmem yemem
Max 4 tane
Sevmem
Asla yemem
Hiç yemedim yememde
yemezdim,
Yemem
7 tane
Midye sevmiyorum
tam 0 tane
Hiç yemem
Ondan fazla yiyemem
Hiç yiyemem ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?