AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
Hayatında hiç yemedim hatta görmedim bile 😄😄
nerde yaşıyon sen?
Adanalıyak 😄😄
Peki sen profil resmi nasıl yaptın 😃😃
midyenin adet gordugunu de unutmamak gerekir!!!
adet gören başka bir canlıyı mikiyonuz da yemek mi sıkıntı oldu
İnek ve koyun da adet geçirir onuda hatırlamak gerekir :)
Tava sevmem ama dolmasına bayılırımmmmm
Tava benim favorim şişe taşıyorlar onları sos felan off :)
Hiç yemedim güzel mi?
Yorumların çougunda aradığın cevap mevcut :) Bol limonlu midye dolma. Bol soslu midye tava tek gecerim :)
yani biraz pis gibi sanki?
Zehirli değil bir dene bakalım :)
Bir oturuşda en az 100 - 120
Ben niye yiyemiyorum o kadar yaa :/ 50 kuruşlukmu yiyon sen :)
50kuruşmu ne ettin ustam sen :D 50kuruş verilirmi midyeye ( dışardan alıyorsan o fiyat ama direk mesela midye restorantı gibi yerler oluyor ordan yersen daha ucuza geliyor :)
Geçen pazar yedim bir porsiyon midye tava 10 tane var içinde 7 lira verdim :(
yok sevmem acıkcası :)
çogu kişi için vazgeçilmez. sen istisnalardansın :)
bende seven ınsanları anlam veremedm galıba mıdem kabul etmıo:)
Senin psikolojik sorunun var konuyla alakalı :) Yoksa leziz bir şey :)
cok komıkkkk:))
Ya ben komik olsun idye yazmadım:) Migdenin kabul etmemesi ya görünüşü ya içinde olan şeyin itici bir görüntüsü olduğu içindir :) buda psikolojik bir durum :)
tam ıste ıkı saattır bende onu dıyorummmm:)
yemin ediyorum beyin devreleri yakmakta birebirsiniz :)
bunda haklısın evettt :)
tam ıste ıkı saattır bende onu dıyorummmm:)
ne güzel dıyosun :D
72 adet yedim dayimla 😈🐲👹👺💪
İki kişinin yediği rakamı yazma bana :)
ben severim en fazla 20 tane yemiştim
Bayanların ortak rakamı sanırım :)
DİĞERLERİNE BAKMADIM. BİLMİYORUM NE CEVAP VERMİŞLER
Çoğu 20 kusur yemiş. Mide ufak sanırım ondan :)
Sevmem yemedim yemem yiyememde
Ama yemedigin şeyi sevmem demen tuhaf. Denemeden bilemessinki
Kokisu gorunusu filan bana gore degil
Kokmuyorki :) ya da ben direk yuttum için bilmiyorum :)
diyetteydim ama ben :)
Kış geliyor yaa 1 sene var var daha diyete :) boşver salla ye gitsin :)
zaten evin karsisinda fenerbahce kokorec var gittim yedim :))
afiyet bal şeker olsun :)
saol :)
Sevilmeyecek gibi mi? :D
Boll limonlu off off zaten Karnım aç :)
Kokoreç ve midye olsun bana yeter :D
Pis boğaz diyorlar bizim gibilere :)
Kim ne derse desin :D tadını bilmeyen sevmeyen öyle der tabi
Geçen pazar nevizade de yedim hala tadı damagimda ya :(
Sen baya acıkmışsın ya :D
Aksam yemegi saati yedigimizi erittik artık takviye vakti :)
Böyle şeyler düşünüp kendine eziyet etme o zaman :D
Sonu güzel olan herseyin başında bir eziyet cekilmezmi zaten :)
O zaman git al ye ne diyeyim :D
Geleceği görüyorsun :)
Sadece bir tahmin :D :D
Canlı canlı soruyorum :) 50 kuruşluk mu 75 likmi 1 liralik mi alayım :) tezgahın önündeyim :)
1 :D
Çok olsun diye 75 kuruşluk ta aldım :) kusura bakma ;)
Afiyet olsun :D
gel beraber olsun derdim ama hepsini yedim :)
Bu saatte bir şeyler yemem ben zaten sağ ol :D
Ben sormuştum bunu sevmeyen çok az.
Ya Karnım aç aklıma geldi ondan sordum :)
Hic Midye Yemedim yemeyi de düsünmüyorum..
Deniz gibi kokuyor iğrenç
Alakası yok :)
40 tane yedım bı oturusda daha olsaydı yerdım...
Para bitti herhalde :)
hayır :D annem gil hayvan diye dalga gecıyordu ondan
hahahah :) benim annem benden çok sever midyeyi. öyle bir sıkıntım yok Allaha şükür :)
Kuzenim le yarışması o 62 ben 54 tane yemistim :)
Hesabı sen öde din sanırım :)
Aynen :)
1 kere yedim oda acımsıydı
Kaliteli yerde yemelisin
İzmir İncir altında inanmaya bilirsiniz 250 tane:)
Ya ilk duydum ınanmadim ama senjn gibi yiyen 3 5 kişi var artık inanıyorum ve saygı duyuyorum :)
mideyeyi yemeyi bilcekler arka arkaya yersen tıkanırsın kardeşim dinlene dinlene ceksin:)
25 tane yerim limon sıkıcaksın bide oh mis
limon şart :)
tabiki :)
50 tane yiyip ertesi gün hasta olmuslugum var.
252 tane yiyen varmış o adam yaşıyorsa hala bize bişey olmaz merak etme :)
Vedat Milor' un neden elleri sürekli titriyor biliyor musun? Fazla deniz kabuklusu yemekten kurşun zehirlenmesi geçirmiş. 252 tane yiyen adam ölür l*n
50 tane yemiştim
Canm çekti :(
46 da ben :) canı çekenlerin vebalini almıyorum inşallah :)
Orta boy en az 30 adet yerim.
46 benim :)
Hey maşallah, kapışalım bir gün.
10-12 tane yerim rahat
Az bence :)
Midye sevilmezmi bee 40 tane yemistim :)
İki üç tane çıktı valla sevmeyen :)
Vejeteryandir onlarda :)
Hiç yemedim hayatımda :)
dene dene :) bak bu kadar insan boşuna konuşmuyor :)
Haram değil mi ya?
Adet gördüğü içinmi böyle diyorsun? Öyle diyor çünki herkes
Hayır bak bunu bilmiyordum ama ben Hanefiyim ve haram bizde şimdi internete de baktım ama nedenini araştırmadım.
içindeki canlı oldugu için sanırım ya da çiğ canlı oldugu için
He evet olabilir ya zaten nasıl yiyorsunuz onu ya? Çiğ zaten :(
Canlı birşeyin pişirilip yenmesi ne zaman haram olmuş :)
Bayılırımm, canım cektıı :))
Ismarlasana yiyelim :)
istedigin kadar :))
sanal bonkörlük diye ben buna derim işte :)
hahah her zaman oyle canım
Tamam o zaman veriyorum adresi yolla ;) 2 porsiyon olsun lütfen :)
Hahah 2de bana olsun 😂
Bir tepsi yi götürürüm.
Afiyet olsun ama zafiyet gecirirsin :)
20 tane yemişliğim vardır
sevilmezmi,20 olmustur
Ben bu soruyu sorana kadar 20-30- bilemedin 40 çok iyi rakam diyordum :) 200 300 leri duyunca sustum :) hatta biri 600 demiş hhahahsjaj:)
600 adamın mıdyelerı bıtırmıstır oha
yok yok 600 taneyi bitiren adam o tezgahıda yer hatta midyeciyi bile gözüne kestirir:)
hah ama cidden lezzetli , gunah falan dıyolar ama pek sey yapmıyorum. s
pek şey yapmıyorum derken :)
İkramlar hariç 120 dedi midyeci :D
tezgahı yemişsin bırakta ikram etsin :)
110 midye yemiştim bir oturuşta
Bide fitnes ci olacaksın hiç yakıştırmadım sana :)
Neden fitnesscılar midye yemiyor mu? :) Yüksek karbonhidrat deposu. He birde yemiştim demişim ne zaman yediğime gelirsek 5 sene olmuştur.
Hic yemedim bocek diilmi o
HEHE BÖCEK
Ne böceği yapmayın söyle :)
Yapmayın ya bu taraflarda bulmam zor :)
kargolayayım sana burdan bir tepsi :) karşı ödemeli ama :)
Yok teşekkürler :)
Hiç yemedim. Haram diye yemeyi de düşünmüyorum.
haram değil ya kim demiş onu. Belki mekruhdur ama sigarada mekruh birsey mesela
Mekruh değil haram. Araştır derim.
araştıralım tabi çok bilgimö yok bu konuda.
Yani zararın neresinden dönsen kardır.
22 midye dolma yedim daha yerdim para bitti :)
para bende de büyük sıkıntı bozukluklar bitsin diye giriyorum nakit kalmıyor pos var mı diye soruyorum adama :)
Hayatimda 1 2 tane yedim
sonuç :)
Hatirlamiyorum ya cok oncedendi
haha hatırlamıyorum sarhoştum der gibi oldu :)
Tadini unuttum simdi yiyesim geldi merak ettim ddjdksh
şu saatte zor da yarın dene şansını :)
İzmirliyiz kankaaa sonuna kadar :)
Ya ben izmire gittim o kadar ama hiç denk gelmedim hay aksi yaa
12 tane falan yedum 3 gün midem agrıdı :)))
Çok baharatli dandik yerden yemissindir 12 tane bişey yapmaz :)
54 tane yemişliğim var büyüklerden :D
46 da ben sonrası eziyet :=)
aç olunca mis gibi gidiyo yaa canım çekti len :D
benimde akşam 6 gibi canım çekti. Eve gelirken tepsinin yarısını aldım valla :)
izmirde incir altında her dakıka sıcak bulunuyo bayılıyom oranın mıdyesine :D
15 taş ama 30 yediğimi bilirim :)
çekirdek gibi meret başladımı bitmiyor :)
Aynen sen nereliain bakıyım :)
Ben hic yemdim, igrenc geliyo
Yemeden nerden bileceksin iğrenç olduğunu :)
Ama oyle gozukuyo ne blm zeytin midye bal hc yemedim yememde
midye hadi de bal ve zeytin ne alak :)
Bilmiyorum hic istemedim
garip :/
Mantı yemeyi seviyorum.
Bu midyeyi nerden ucuza alcaz ya
Yemedim hiç. Merakta etmiyorum. 🙊
Sevmem Pek,
1-2 tane yerim
300 yedim antalyadatepsiyi aldim hepside büyüktü
Nasıl bir mide var abi sende :) sığmaz o kadar :)
Iyi yalpilmissa yerim cok seviyorum
42 ve sonunda kustum :D
46 da da ben bıraktım yeter artık dedim :)
:Dd
252 tane yedim tek tekte saydım
Kardes sen ne yaptın iyi zafiyet gecirmemissin :)
Eyw :)
İzmir de 45 tane yedim ama iddiaya girdigimzdn :D
kim kazandı :)
Ben abi isin ucunda 500 lira + Rus kız vardı :d
Adet gören hayvanlardan birisi ama ben öyle duydum
Bende duuyorum oyle seyleri ama Inekte adet görür Koyunda o zaman onlarda yememek lazım.
Ama tadı güzel :)
Bol limonlu 1 liralık büyüklerden olsun :)
1 veya 5 tanedir vazla sevmem mide bulandırıyor
Sınır 75 sonrası iyi olmuyor
20 tane 50 kuruşluk 60 tane 15 kuruşluk
Bir kac kere yemistim
Çok yiyince ne hikmetse sanki midem bulanır :)
Geçenlerde 28 tane yemiştim
afiyet bal şeker olsun :)
Saol :)
Hic yemedim guzel mi?
Kesinlikle denemelisin :)
10 tane falan
Bizim yediklerimiz devede kulak kalıyormuş meger :) 252 -130-175 yiyenler varmış :)
135 :)
ciddi olmaasın ya. Nasıl sıgdı o kadar şey midene :)
İzmirli kızın midesi alır :D zaten sabahtan bişey yememiştim yedim :)
İzmirli kızlar her konuda üstün olmak zorundamı :)
Ben bitek bu konuyu ve boyoz konusunu biliyorum :)
Bide güzellik var :)
o konuya girmiyorum :)
Hiç yemedim.
Denemelisin :)
:))
Gülme ya ben ciddiyim :) Leziz bir şey :)
Fırsatım olursa denerim elbette :)
İnsan fırsatı kendisi yaratır :) gibi birsey demiyeceğim :) Gördüğün tezgahın önünde dur yeter :)