Bu fobi hayatimi zindan ediyor. Bu kararim mantikli mi?

Cok guzel ve cok rahat bir isim var. Evime 15 dk uzaklikta ama adim basi her kosede var olan 5'erli 6'sarli cete sokak kopeklerinden usandim. Nedense eskiden hep uysalken bu gunlerde bana hep havlamaya kosarak gelip ayni anda dalamaya basladilar, hic orali olmasam bile yapiyorlar bunu her defasinda guvenlik araya giriyor. Fobi olustu. Semt cok issiz ve tenha. Kalabalik olsa belki korkmayacagim ama in cin top oynuyor. Isi birakip evden tasinip baska bir semte gecmeye karar verdim. Trendyol depocu ariyordu olumlu dedilerdi ben gidemedimdi, ona gidicem konustum trendyolla hala gidebilirim. Gebze'de biraz islek bir yerde otururum en azindan yine kopek olsa da insanlar oldugu icin korkmam ne diyorsunuz mantiksiz mi cok? Arabam da yok.
Gecen disarida isim vardi gidemedim cunku kimse gecmedi sokaktan saatlerce kendimi gosterir gostermez de havlamaya basladilar binaya geri kactim.
Bu fobi hayatimi zindan ediyor. Bu kararim mantikli mi?
Cevapla