Seçeneğim bol ama benim içimde yine de bir korku var neden böyle?

Üniversiteden mezun olacağım özelde olmazsa devlet var devlet olmazsa çalıştığım kurumsalda yükselicem özetle her türlü ortada kalmam ama ben yine de korkuyorum

Seçeneğim bol ama benim içimde yine de bir korku var neden böyle?
Cevapla