Türkiye'de işveren işçisine neden kötü davranıyor?

Sebebi ne? Yani işçinin motivasyonunu düşürürsen verim düşer ve kaybedersin. Kendi topuğuna sıkmaktır bir nevi. Neden böyleler?
Türkiye'de işveren işçisine neden kötü davranıyor?
Cevapla