Sizce Türkiye'de çalışmayan işini iyi yapmayan memurlar nasıl düzelir?

Bu memurların bir süre işten çıkarılıp özel sektörde çalışmaları ve sonra tekrar memuriyete alınmaları lazım bence. Çünkü ne zaman bi devlet dairesine gitsem hepsi kaytarma derdinde çoğu sigara kahve molasında vatandaşın işi görülmüş görülmemiş umurlarında değil?
Sizce Türkiye'de çalışmayan işini iyi yapmayan memurlar nasıl düzelir?
Cevapla