Türkiye'de polis memurlarına neden düzgün maaş vermek yerine ek işlerse çalışmasına izin veriyorsunuz?

Karakolda çalışan adam akşam 6 dan sonra taksicilik yapıyor. Evli 1 çocuk babası eşi atanamamış biyoloji öğretmeniymiş.

Benim kuzenim de polis Kanada'ya yıllar önce gittiğimizde başvurmuştu. Kuzenimin tl cinsinden vergileri düşünce yıllık maaşı 5.300.000 tl buradaki polisler aylık 63.700 tl alıyormuş ek mesai ücreti verilmiyormuş. Kanada'da en fazla 40 saat çalıştırılıyorlar çünkü fazla çalışan polisin öfke kat sayısı artıyor ve yanlış karar verebiliyor bunu önlemek amacıyla hakları çok ama Türkiye'de yok gibi.

Türkiye'de polis memurlarına neden düzgün maaş vermek yerine ek işlerse çalışmasına izin veriyorsunuz?
Cevapla