Türkiye cumhuriyetinde polisler neden işini yapmaz?

Hırsızlık olur, ararsın... "bu sıralar orada çok hırsızlık olayı oluyor zaten." derler.

Biri gasp edilir, merkeze gidersin... "canım o kısımlarda bu tip şeyler yaşanılıyor." derler.

Şehrin göbeğinde havaya takır takır ateş edilir, ihbar edersin... "hemen arkadaşlara haber veriyoruz." derler ama bir bok yapmazlar.

Kaza yaptık, karşı tarafla anlaşamıyoruz, tutanaklara imza atmıyorlar dersin... "e aranızda anlaşamıyorsanız biz n'apalım?" derler.

Siz hiçbir şey yapmayın *mın evlatları, onbeşinden onbeşine maaş alıp yatın aşağı.

Sonra kızcağızın teki açık giyinmiş dersin, ordu gibi gelirler.

Kimsenin anasına dil uzatmaya niyetim yok ama bu ülkedeki or*spu çocuğu yüzdesinin büyük bölümünü karşılar bu meslek grubu. rüşvetçisinden dolandırıcısına, temizle temizle bitiremedi emniyet teşkilatı. Bir türlü kurtaramadı kendini polis hırkası giymiş vampirlerin elinden.
Türkiye cumhuriyetinde polisler neden işini yapmaz?
Cevapla