Polislerin maaşı asgari ücretten fazla olmamalı?

Sırf parası yüksek diye bütün gbt bakarak kolay para kazanmamaları lazım bence. Polisler az sayıda olmalı ve sadece suçlu yakalamak için birebir olaylara gidip asayişi sağlamalı. Bunun dışındaki gbt bakma falan filan bunlar gereksiz ve basit işler. 60.000 tl maaş verilmez bu iş için. Zaten polislik severek gönülle yapılan iş denmiyor mu. Maaşın bu kadar çok olmasını doğru bulmuyorum. Muhasebeciler o kadar okul okuyor aldıkları asgari ücret. Polislerin muhasebecilerden fazla alması saçmalıktır.


Sizce polislerin maaşı ne kadar olmalı?

Polislerin maaşı asgari ücretten fazla olmamalı?
Cevapla