AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
72Cevap
iyilik yapmaya yönelten şey insanlık ve vicdan olmalı... diğeri ticaret olur..
Toplumda bir yanlışlık var hiçbirşey olması gerektiği gibi değil :P
cenneti vaad etmişken ibadet etmiyorum cennette olmasa tüm gavur olurdum sanırım
Güzel soru Bence kalbinde Tanrı sevgisi varsa cennet ya da cehennem fark etmez
Buna cevap vermek içinbnce bir cenneti ve cehennemi girmek lazm dimi;)
ya herşey verilmesine rağmen böyle insanlar hala bir şey yaptıkları yok.
etmezlerdi Bu arada tanrı değil ALLAH (C. C) tanrı hristiyanların kullanım alanına girer.
bence ibadet ertmezlerdi
allah yok zaten ne cenneti
ODA bir ihtimal :D
benim için öyle bir ihtimal yok
kesin bir cevaptı benimkisi :D
taam ozaman nediyoruz? allah yok :D
papa yok isa yalaağn :D
:DD hepsi yalağnnn :D bişi sorucam ismin ozan'mi?
Hayır Mustafa :D
senin?
oh be ozan olsaydı isyan edecektim harbi :D yasemin :D
satanist misin yoksa öylesine mi öyle bir isim koydun :D
yarı satanist gibi bişey. tam olmadım ama satanistlerin yaptıgı şeyleri yapmaya başladım :D
Şeytan ne vad ediyor?
bazılarına özgürlüğü.
Ben senden daha özgürüm başka?
satanizm var mesela. onlar şeytana tapıyo. öyl birine sor ne vad ettigini.
Yahu seni satanist zannetdim
yok degilim ya. d. d
:p pü lan ben şeytan avcısıyım
git avla ozamn :D
Benim şeytanım ol :p
olabilir :D
Harika :p bana kötülük yaptırmaya çalış
erkeksen 31 kızsan 62 çek :P
Erkeğim lan görmüyonmu cehennem hurisi :p hayır canım istemiyo, daha ikna edici ol.
para var olmasaydı çalışırmıydın
güzel bir benzetme :D
etmezlerdi.. etmezdim..
dogru bende etmezdim sanırım.
Pıçağı cok derıne sapladın kanks no comment
bnc üzerinde durulması gereken bir konu.
Cennet koşulsuz mu vaad edilmiş
daha az insan ibadet ederdi.
Ederdi yinede Allah'ın korkusu kullarına yeter
İnsaloglu bu. Bu şekilde bile yapmiyoruz bazen.
Biraz Konusabilir miyiz soru soracagim da
hahahah soruya bak hahah
ben yapmazdm. kolumu bile kıpırdatmazdm
cehennem korkusu da diyebiliriz:)
İnsan bencil yaratılmış yapazlardı
miyaaaaaavvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv :D :D
Cehennem korkusu bile yeterli olurdu.
sana vaat etseler sen ibadet edermıydın
Gaye cennet değildir , gayemiz Rıza-i İlahidir.
Etmezler. Net.
Tanrı seni korusun bizi Allah korur
Etmezlerdi.
bencede
evet etmezlerdi.
Hayır etmezlerdi
yaşasın şeboizm
etmezlerdi.
sen satanist misin :)
degilim. d
o nick ne öyle :D
degilim ama niyetim var diyelim :D
haha :D
komik olan ne :P
sen niye güldün -.-
bilmem sen gülüncce bende güldüm :D
hadi ya bende sen gülünce gülmüştüm iyi mi :D nickin komik işte ona güldüm ben neye gülücem :))
bende biyerde gördüm :D satanist bir kız yapmış :D bende yaptım. d.
güzel güzel farklı bir nick olmuş dikkat çekiyor :))
farklı olmak her zaman benim için en başta :D
becede öyle olmalı :)) ee benim nicki nasıl buldun :P
sincap ne alaka onu anlamadım. d
hiç öyle içimden geldi işte :)) sincapları severim ^.^
hahah oda güzell. d. d bende satanstleri severim dicemde garip olcak. satanistlei degilde satanist bir dostum var diyelim. d
satanist dostun olsun sorun olmaz dostluk inançlardan önce gelmeli ama satanist olma bence ya :S ürkünç biraz sanki :// ben de müslümanlık ve ateistlik arasında bir gelgitteyim şu sıralar :(
ateist olma satanist ol :D
o niyeymiş -.-
takılırdık :D
haha hep böyle neşelimisindir :D
genelde öyle gözükürüm. . d içim bilinmez bir karanlık gibi. ben bile çözemedim.
kızların geneli öyle ya :D hepsi içimde bir karanlık var falan diyolar :)) ama bence nasıl olduğun değil nasıl göründüğün daha önemlidir :)) neşe saçıyosun sen valla etrafına :))
öylemi? haha sevindim. ya ben aslında içimde karanlık var demedim karanlığa çkiliyorum gibisinden bişeydi benimki ama boşver. ailemde diyo bu aralar çok neşeliymişim. D
Geç cevap verdim biraz üzgünüm film izliyordum da.
Sevinmene sevindim ^.^
Belki de karanlık dediğin şey aydınlıktır da farkında değilsindir he ;)
Galiba sen neşeli gözükmeyi pek sevmiyosun :D?
evet neşeli gözükmey hiç sevmem :D çok ciddi olmayıda sevmem yerine göre degiŞir :D
bencede öyle olmalı zaten :))
genelde öyle oluyo zaten :D ama sinirlenisem beni kimse durduramaz ben bile kendimi durduramam :D
ouuu tersin baya kötü demek :D
baya kötü :D
o kadar da kötü değil aslında :D bu arada burcun ne senin? dur tahmin ediymm aslan! yengeç? balık da olabilir bak?
başak * :D
tüh be tutturamdım :(
ben neyim :P?
akrep? boğa? yengeç?
ufak atta civcivler yesin.
balığım ben balık ^.^
çılgın sincap ismin bende en çılgın burçları araştırdım bunlar çıktı :D
bunlar mı çılgın yani :S
gerçekten araştırdın mı :D
edd gerçekten araştıdım :D çılgınlarmış google amca öyle diyo :D
:)))
. d
:DD
ne glüyon lan :D
:,((
eroscuk üzüldüüü :DDD
^.^
kafam karıştı * :D
haha :D niye nolduu
4 kişiyle konuşuyorum seninle birisini kartıştırdım :D oyüzden eros dedim :D
kime diyon ki sen eros diye ya :d
o kişinin adı eren bende eros diyorum :D aşk tanrısı eros anlamında degil. D
iyi bağalım :))
çıkıcam ben ya sıkıldım dışarı çıkarım belki. d
dışarıda napcan bu saatte :) otur evde elmo soyarak film izle işte ben izliycem birazdan :D
gezcem hade bb
bb :))
geldim ordamısın :D
hee ordayım
şu an burdamısın :D
Heh bu sefer tutturdun bak aferin :D
aferin bana :D
Nasıl gidiyor :))
kötü gidiyor senin
Aaa neden kötü gidiyor :(? O zaman benim de kötü gider
karnım agrıyo :D
Yaaa :(( yat uzan dinlen biraz geçer umarım :)) ama hala gülüyon ne ayak :P
bilmem gülesim var
:)) buradan da konuşuyoruz soru anasayfada çıkıyo daha fazla cevap geliyo he çakal :P
hiç öyle düşünmedim :D
:))
ah şu müminler :P
sen edermıydın peki
bilmem. d
tanrı ne la
bilmiyosan git araştır bence
tanrı diye birşey yok
ALLAH var yerin ve göklerin hakimi !!!
ah mk. tanrı zaten allah demek azcık bilgili olsaydın bunu biliyo olurdun. boşuna git araştır demedim.
yapma yaa
sen araştır tanrı nedir?
Kuran da ilmihalde yazıyormu öyle bişey.
bu yaşa kadar öğrenmediysen bu yaştan sonra zor elbett
etemzdi bendcde
o nasil laf ya of
ne?
allah var ıhh. s