An nedir diye sorsam. Zamanın ötesi ve evveli arasında sıkışmış bir birimi diye yorumlayabiliriz. Matematiksel olarak hesaplanan ve izlenen zaman aynı zamanda izafidir. Yani kimine göre uzun kimine göre kısadır.

Ne kadar efektif kullanabiliyoruz bu meredi. Dakik misiniz yoksa sizin için sadece ağızdan çıkan ve sabote edilmeyi bekleyen bir duygu zinciri mi?

Zaman aynı zamanda bir telkin aracıdır
En iyi ilaçtır,zamanla unutursun, gecen zamana değil geleceğe bak derler, derler de nasıl ve ne şekilde geçeceğini kimse bilemez.

Bazan An' ların bitmesini istemeyeceğimiz gibi ki bunlar ;
sevinc, huzur, mutluluk, kazanç, başarı yaşandığında, bazen de bir an önce geçsin diye çırpınırız.

Bir program yaparken aynı zamanda zamanı bölümlere ayırıp üstünde hakimiyet kurarız. Evet belki de en önemli husus bu. Programlı çalışmak, vakit nakittir sözünü kulak arkası yapmadan yaşamaktır.
Sabırla okuduğunuz için teşekkürler.
@ByGoogle
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar