Çocuklara sağlıklı atıştırmalık olarak neler yapabiliriz?Kaliteli pahalı bir tereyağ, organik un, pekmezle falan yaptım jdjdNeyse bi gün yine tırtıla tospik kurabiye yaptım, aldı önce koş kurabiye adam koş kurabiye adam diye koşturdu kurabiyeyi şimdi de kurabiyeleri arabaların arkasına koymuş gezdiriyor djdnd
Nerede yanlış yapıyorum bilmiyorum 😩
Çocuklara sağlıklı ve organik atıştırmalık olarak neler verebiliriz?
Bugs Bunny izler havuç kemirirdim, Temel Reis izler ıspanak yerdim, içine bolca ekmek doğranmış tarhana çorbası içerdim, salça ekmek zaten söylemeye gerek yok. Ailem sebze meyve konusunda çok güzel yetiştirmişti, yaşamım boyunca sağlıklı beslenmemi sağladı, şu an o yüzden hem sağlıklıyım hem güzel bir görünüme sahibim, çocuğunun iyiliğini düşünüyorsan, şekeri yüksek maddelerden ve sağlığını etkileyecek gıda boyalı ürünlerden uzak tut. şu an ki çocukların beslenmesini gördüğüm de gerçekten üzülüyorum.
Sebze yapabilirsin güzel görünüşlerle birlikte örnek veriyorum mesela hepsini küp küp doğra karıştır onu büyük bir hevesle yiyecektir küçük küçük yaparsan bir de
Ben ne yersen aynısını yiyor bir bakmışsın kokoreç bir bakmışsın ciğer şiş bir bakmışsın şırdan ya da bumbar Adana Urfa cag corbacodaysam benle beraber karışık kellepaca ayak beyin :) bir bakmışsın elinde tadelle eti gong ne bulursa onu yiyip duru verir benim. kizan :) öyle saglikliydi oydu buydu istediği kadar sağlıklı olsun espsi orminlu ormonlu i yuzden sakinmiyoruz :) ama en çok elinin altında çubuk kraker var vede elma
Bu sosyal medyada bu tarz videolar çok var. Yumurtaya zeytinle göz yapıyor mesela. Kurabiye değil de böyle daha çok sebze gibi sağlıklı şeyleri daha çocuğun seveceği hâle getirebilirsiniz benim fikrimce😊