1 yaşında bir kızım var ve 1 yaş tahlillerini yaptırdığımızda D vitamini çok yüksek çıktı. Bunu normale nasıl çeviririz?

Merhaba arkadaşlar benim 1 yaşında bir kızım var ve 1 yaş tahlilerini yaptırdığımız da d vitamini çok yüksek çıktı ama doktorunda bize günde 3 damla dedi biz çok fazla vermişiz damlayı. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı varsa nasıl atlattınız?

1 yaşında bir kızım var ve 1 yaş tahlillerini yaptırdığımızda D vitamini çok yüksek çıktı. Bunu normale nasıl çeviririz?
Cevapla