Bebeğim var ve bazen elimde olmadan sinirleniyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Eşim asker, yanımda değil. Küçük bebeğim var 4 aylık. Sürekli ağlıyor gece gündüz mızmız. Artık baş ağrısından, stresten delirecek gibi oluyorum. Ailemden kimsenin gelmesini istemiyorum. Evde birileri kalabalık falan olunca bebek daha da sorun oluşturmaya başlıyor. Zaten sürekli yanımda durabilecek birileri de yok. Bazen istemeden sinirlenip bebeğe sert tepkiler verebiliyorum. O an korkarsa ya da ağlarsa falan sonradan pişman olup üzüllüyorum. Ama gerçekten tahammülüm o kadar zorlanıyor ki elimde değil. Psikiyatriste gitsem bu öfkemi yatıştıracak, en azından biraz sakin kalmama yardımcı olacak bir ilaç başlar mı? Ya da tavsiyeniz nedir? Sokağa da çıkamıyorum hava soğuk olduğundan, hemen hasta oluyor...
Bebeğim var ve bazen elimde olmadan sinirleniyorum. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla