Bebeğime bakmak istemiyorum sürekli içimden gezmek geliyor ne yapmalıyım?

8 yıllık ilişkiden sonra evlendik dünyalar tatlısı sağlıklı bir oğlumuz oldu bugün bir ayı doldurdu. Bunun için şükretmek gerektiğinin bilincindeyim hatta onu çok seviyorum. Ama çok kötü bir depresyona girdim hayatm bir anda değişti sabah yüzümü zor yıkar oldum bebek beşikte uyumuyor sürekli kucağımda olmak istiyor eskisii gibi rahat takılıp eşimle gezdigim gunlrri özledim bunun için vicdan azabı çekiyorum halbuki ki o doğmayı seçmesi kendimi kötü bir anne gibi hissediyorum teselli ediyorlar geçecek bu günler diye ama sanki hiç geçmeyecek gibi geliyor yorgunluk uykusuzluk ağladıkça benimde aglayasim geliyor bebekle yalnız kalmaya korkuyorum. Evde sanki beni boguyorlar gibi hissediyorum değişik düşler görüyorum. Çok garip bir psikolji içindeyim kendimi sucluyorum sürekli ben yetemiyorum ve ben belkide anne olmayı sevemedim beceremedim. Bunlar geçecek mi gerçekten.. ?🥺🥺

Bebeğime bakmak istemiyorum sürekli içimden gezmek geliyor ne yapmalıyım?
Cevapla