Bebeğim oldu ama annelik duygusunu hissedemiyorum, ne yapacağım?

Benim bir bebeğim oldu. Ancak sanki abnesi benmişim gibi gelmiyor. Sanki komşunun çocuğunu kucağıma koymuşlar da al bak demişler gibi hissediyorum. Yolda ağlayan bebek görsem içim acır ama kendi bebeğimin annesi gibi hissedemiyorum. Hatta hiç doğum yapmamışım gibi hissediyorum. Bebek 2.5 aylık. Lohusa depresyonundan mi çıkamadım acaba? Nedir yani insan kendi doğurduğu çocuğa bu duyguyu neden hissetmezki?
Güncellemeler
+1 yıl
Ailevi nedenlerden dolayi bebeğimden ayrıyım ama onu hiç özlemiyorum. Sadece bazen acaba iyi midir ağlıyo mudur diye düşünüyorum ama mesela günde 1 2 kez aklıma geliyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Normalde anne dediğin kendini parçalayıp cocuguna koşmalı değil mi.
Bebeğim oldu ama annelik duygusunu hissedemiyorum, ne yapacağım?
Cevapla