Yeni doğum yaptım ama bebeğimi bir türlü sevemiyorum. Bu his neden?

22 yaşındayım doğum yapalı çok olmadı ama bir türlü alışamadım ona.
Kendimi büyük biri, sorumluluk sahibi hissetmiyorum. Hala küçük bir kız çocuğu gibi hissediyorum. Çok korkuyorum.
Dünyanın sonu gibi. Sürekli ağlıyorum. Kocamda bana abartma kocaman kadınsın annem senin yaşındayken 4-5 çocuğu vardı dedi.

Yeni doğum yaptım ama bebeğimi bir türlü sevemiyorum. Bu his neden?
Güncellemeler
+1 yıl
Bazılarınız annenden destek al demiş. Benim ne annem var ne babam. Bir ablam var o da şehir dışında evli kimsem yok. Kocamda benden 12 yaş büyük beni anlamıyor. Ben hayatımı hiç yaşayamadım ortada kaldım diye dayım evlendirdi beni bende gidecek yerim yok kimsem yok diye kabul ettim ister istemez. Çok mutsuzum😢
Güncellemeler
+1 yıl
Yani ne sevildim ne çocukluğumu yaşayabildim eğitimim yarida kaldı yaşıtlarım okuyor geziyor iş sahibi ben daha kendimi taniyamadan agir bir sorumluluk altina girdim. Hamile kalmamak için her şeyi yaptım ama beni zorladı. Lohusa halimle bile erkek tarafi hizmet bekliyor kendimi dinleyemiyorum yalniz kalamiyorum
Yeni doğum yaptım ama bebeğimi bir türlü sevemiyorum. Bu his neden?
Cevapla