Tüp bebekle zor da olsa anne oldum ama bebeğimi sevmiyorum, bu duygular düzelir mi?

Merhabalar arkadaşlar,

Ben tüp bebekle seneler sonra anne oldum. Çok mutlu olacağımı düşündüm ama tam tersi oldu.
Sanki hayatım mahvoldu.
Allah affetsin ama 15 aylık oğlum var ama ben hiçbir şey hissedemiyorum. Sevmiyorum. Bakmak her gün işkence gibi geliyor.

Böyle hissedip düzelen var mı?

Tüp bebekle zor da olsa anne oldum ama bebeğimi sevmiyorum, bu duygular düzelir mi?
Cevapla