Bebekleri çok seviyorum, hayatım eksikmiş gibime geliyor. Bebeğim olsa tamamlanacak gibi geliyor, benim gibi hisseden var mı?

Evli değilim. Gördüğüm çocukları evlat edinesim geliyor. Sanki kalbimde bi boşluk var da bebeğim yatarsa geçicek gibi.

Bebekleri çok seviyorum, hayatım eksikmiş gibime geliyor. Bebeğim olsa tamamlanacak gibi geliyor, benim gibi hisseden var mı?
Cevapla