Bi bebeğim olsun çok istiyorum sizde de böyle bi duygu oluyor mu?

Ya Bende bazı zamanlar aşırı çocuk isteği oluyor. Neden bilmiyorum çok duygusal oluyorum. Biraz önce bi bebek videosu gördüm o kadar güzeldi ki gözlerim doldu🥹 bi bebeğim olsun ona bakayim sımsıkı sarayım emzireyim büyüteyim bunları çok istiyorum ama bazen de bu duygu gidiyor çocuk felan düşüncesi olmuyor. Duygularım bazı dönemlerde çok değişiyor duygusallasiyorum bugün de öyle çok duygusalim🥲
Bi bebeğim olsun çok istiyorum sizde de böyle bi duygu oluyor mu?
Cevapla