Aşık olduğum kişi sadece cinsellik için yaklaştı. Bunu nasıl atlatırım?

İlk ilişkim aşık olduğum kişi yerine beni sadece obje olarak gören biriyle oldu nasıl atlatacağım? İşim yok, tipim yok, sosyal hayatım yok. Bu halimle birinin beni sevebileceğini sandım. Bütün sözlerine kandım. Gittim kendimi kullandırttım. Arkamdan dalga da geçmiştir kesin. Çok acı çekiyorum.

Aşık olduğum kişi sadece cinsellik için yaklaştı. Bunu nasıl atlatırım?
Cevapla