Aşık olduğum kişi benimle sadece cinsellik için konuşuyormuş. Ondan ayrıldım, nasıl toparlanırım?

Ona deli gibi aşıktım basta bana ciddi niyetle geldiğini söyledi ama sonra amacı meğer cinsellikmis. Çıplak foto at, seviselim ilişkiye girelim eve al beni vs diye diye hep seks konuşmaya calisti meğer ciddiyim diyerek benim huyuma gitmeye çalışmış basta çok peşimden kostu sonra benim aşık olduğumu anlayınca umursamaz oldu ben de terk ettim deli gibi canım yanıyor nasıl toparlanırım?

Aşık olduğum kişi benimle sadece cinsellik için konuşuyormuş. Ondan ayrıldım, nasıl toparlanırım?
Cevapla