Seviştiğim kişi cinsel sorunları yüzünden mi beni bıraktı sizce?

Bir arkadaşımın arkadaşıyla ykınlaşıyorduk ama cinsel sorunları vardı (sertleşememe erken boşalma falan) sorun etmeyip normal davranıyordum. Sonra benimle sebepsizce görüşmeyi kesti bununla ilgili olabilir mi?

23 yaşındayız

Seviştiğim kişi cinsel sorunları yüzünden mi beni bıraktı sizce?
Cevapla