Aramızda cinsellik geçti ama ayrıldık. Şu anda hayatında başkası var. Sizce benden ayrılması bahane miydi?

Iş yerinde birinden hoşlanıyordum görüşmeye başladık küçük yerde yaşadığımız için evde görüşüyorduk bir gün aramızda yakınlaşma oldu beni öpmeye başladı daha sonra devamı geldi zaten sonra kukumu yalamak istedi, izin verdim kendisine Sokacaktı dedim ki ben kızım sonra vazgeçti O günden sonra sevişmeye başladık Arkadan yapmak istedi izin verdim arkadan da birlikte olduk defalarca bir gün telefonuma bakmak istedi izin verdim Eski sevgilinle olan mesajları gördü beraber uyuduk O kadar şey yaşadık bir mesajlar yazıyordu ben buna Daha önce sevgilim olmadı demiştim Yani benden soğumasını istemediğim için ama eski sevgilimle birlikte olmadım bunu söyledim, bir iki hafta devam ettik Öyle sonra ayrılmak istedi Konuştuk Olmadı falan dedi aradan 7-8 ay geçti şimdi bir kızla çıkıyor kıza yüzük falan takmış Sizce benimle ayrılması bahane miydi?
Aramızda cinsellik geçti ama ayrıldık. Şu anda hayatında başkası var. Sizce benden ayrılması bahane miydi?
Cevapla