Sevgilim başkasıyla olurum diye direk dedi ayrıldım iyi mi yaptım?

erkek arkadaşım evlenmeden seks istedi bende evlenince yaşarım dedim bekleyemiyorum ilk olacak dedi ben de zamanını bekle dedim sen sevgilim kal ben başkasıyla yaşarım dedi ayrıldım insan sevdiğine nasıl bunu der ayran gonullu ya çünkü geçmiştekii sevgililer yapsada demezdi denmez ya haksızmıyım bu yapmam ama derim diyo :D

Sevgilim başkasıyla olurum diye direk dedi ayrıldım iyi mi yaptım?
Cevapla