Sevgilimle birlikte olduk ve sonrasında benden ayrıldı. Bana bağlanması gerekmez miydi?

21 yaşındayım. Sevgilimle 1 yıllık ilişkimiz vardı. Dün birlikte olduk ve ikimizde çok pişman olduk. O benimleyken kendini tutamadığını aslında böyle biri olmadığını çok kötü hissettiğini, ilişki sonrası her şeyden soğuduğunu kendinden ve kızlardan iğrendiğini söyledi. Benden ayrıldı kısacası. İkimizinde aile yapısı bu tür ilişkilere uygun olmadığı için pişmanız ama benden soğuması normal mi sizce? Seven insan ilişki sonrası karşısındakine daha çok bağlanmaz mıydı?
Güncellemeler
+1 yıl
Kızlardan iğrendiğini söylemesi normal mi peki? Bu arada yorumlarinizi okudum herkes karakterini yansitmis dogrusu.👏
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilimle birlikte olduk ve sonrasında benden ayrıldı. Bana bağlanması gerekmez miydi?#
Sevgilimle birlikte olduk ve sonrasında benden ayrıldı. Bana bağlanması gerekmez miydi?
Cevapla