ՏҽӀɑʍՏ
yani ‘aşırı’ diyorsak aşırıdır +/-15-35 falan. Her sorduğumuzu da açıklamak zorunda kalmayalım :D


ՏҽӀɑʍՏ
yani ‘aşırı’ diyorsak aşırıdır +/-15-35 falan. Her sorduğumuzu da açıklamak zorunda kalmayalım :D


18 yaşında olan bir genç kız tutupta kendinden 15-20 yaş büyük biriyle sevgili evlilik düşünüyorsa bunu tutup kınıyoruz. Ama yatak performansı açısından 33 yaşında olan biri gayet nirvanayı yaşatabilir, sıkıntı olmaz. Tamamen kadının yaşı esas olan ☝️ (kendimce)
Yaşla birlikte, her iki cinsiyette de cinsel istekte ve performansta değişiklikler meydana gelebilir. Kadınlarda menopozla birlikte östrojen seviyeleri düşebilir, bu da vajinal kuruluğa ve cinsel isteksizliğe yol açabilir. Erkeklerde testosteron seviyeleri düşebilir, bu da cinsel isteği ve ereksiyonu etkileyebilir. Genç partner daha sık cinsel ilişki isterken, yaşlı partner daha az sıklıkta veya farklı türde bir yakınlık arayabilir. Yaş farkı, çiftler arasında güvensizlik, kıskançlık veya endişe gibi psikolojik sorunlara yol açabilir. Yaş farkı olan çiftlerin cinsel ihtiyaçları ve beklentileri farklı olabilir.
Bence kesinlikle, aşırı yaş farkı sıkıntı olur. Sonuçta enerji istekler ve beklentiler aynı olmaz. Mesela biri 20’lerinde, diğeri 50’lerinde olduğunda dayanıklılık, cinsel istek ya da ritim konusunda farklar olması kaçınılmaz oluyor bence Ama her şey sorun olur mu? Bence asıl mesele uyum. İletişim varsa, beni anlamaya istekli olursa yaş farkı da çok büyütülecek bir şey olacağını sanmıyorum. Ama yinede belirli bir noktadan sonra ister istemez etkisini gösterir diye tahmin ediyorum.
Teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
74Cevap
Yaratmaz 16/17 ye Kadar okay ondan fazlası evet birazcık sıkıntı olabilir
Erkek küçük kadın büyük olursa bence sıkıntı ama erkek büyük kadın küçük olursa bence sıkıntı değil. Çünkü kadınlar erken çöküyor. Erkekler biraz daha geç çöküyor ve menopoz antrepoz yaşları biraz daha farklı tabii ki.
46 yaşında mine tugay geldi gözümün önüne.. bence bu yanlış bir bilgi, kadınlar daha erken çökmüyor eğer hayatında bir erkek yoksa 😂
Yav he he aslında erkekler daha geç yaşlanıyor hayatında kadın yoksa. Sürekli bir baskı dır dır eden bir kadın.
Kim kimi baskılıyor? Erkeksiz yaşayan kadınlar uzun süre genç kalıyor, genç hissediyor orası net
Ya tabii tabii. Ben başımdakini bilirim. Evlendikten sonra 10 yaş yaşlandım.
Bir de ondan dinlemek lazım djda
Ondan dinleyelim bizi ortak tanıyanlardan. Daha bugün aile dostumuz neler neler söyledi. 😊
Anlatamam bir hafta yaşaman lazım
Bence evet. Çünkü bi yerden sonra hem kadın hem erkek için performans düşüşü oluyor bu da yaşla oluyor. Yani belli bir aralıkta belli bir yaş aralığı vi nebze idare eder. Mesela 25 yaş kadın 40 yaş erkek dersek 15 yaş fark bi süre idare eder. Lakin kadın 35 yaşına geldiğinde erkek 50 yaşında olacak o zaman fark olur. Bu da mutsuzluk, tatminsiz bir seks olur. O yüzden bence 5 yaş fark olabilir onda bir sorun olmaz
Sorun yaratacaktır, mesela 25 yaşında Bir kadınla 50 yaşında bir erkek birlikte olduğunda, erkek yüksek ihtimalle idoruga ulaşacaktır ama kadın ulasamayabilir, çünkü erkeğin testosteron seviyesi oldukça düşmüş olacaktir ve hatta ereksiyon problemi de ortaya çıkabilir. Tersi durumda geçerlidir, 25 yaşında bir erkek 50 yaşında biriyle evlendiğinde, kadın belki mutlu olur ama kadında vajnal kurulum olma ihtimali artar, libidosu düşer...
18 yaşındaki genç kız 40 yaşındaki adamlarla birlikte oluyor, çok sıkıntı yaratır yatakta..
Katılıyorum
💕
Ben karışmıyorum olgun erkek veya kadın tecrübesi yeter
Kişilerin bakışına bağlı 50 yaşında 1 kadın tecrübesiz 18 yaşında erkekle bile yatabilir çıtırlığına kapılmışsa 50 yaşında bir erkekte 18 yaşında kızla yatabilir acemiliğinnden tatminin boyutlarını keşfedememiş doruğu aramayan bir genç bulduysa
iyi hissetmek konusu bu bence. Bunu etkileyecek birçok şey varken yaş farkı sonlarda gelir bence. Birbirine çekşm hisseden herkes haz alır tabiki birinin sağlık sorunu yoksa. Yaşlı genç takıntısı bence yanlış.
Olur fark olur ama çok fazla olması da iyi değil yaaa. O ne öyle sugar şeysi gibi. Yok olmas.
Aşırı yaş farkı olan biriyle ne işiniz var? Tavsiye etmiyorum ve desteklemiyorum.
İki insanın da vücut fonksiyonları yerindeyse bence yaş farkının önemi olmaz sıkıntı da yaratmaz. Esas sorun istekliliklerin farklı olmasından çıkar bence
Yok herhalde, benden katbekat yaşlı adamlarla yatma hayalim var ama kim kimi pert eder orası ayrı, artık erkekler yaşlandıkça performans bakımından daha güçlü oluyor çünkü
👍👍👍👏🏻
16 yaş var bana göre yok sanırım o da problem etmiyor
👍👏🏻
Yaş farkı çok olursa yani benim için önemli olan önce ten uyumudur ne istediğini bilmektir cinsel anlamda biraz performanstır.
Hem fark eder hem fark etmez. Konu evlilik ise fark eder. Sadece takılmak, kaçamak yapmak için ise farketmez.
evet
yaşlı kadın istemem
10 yaştan fazla fark olmamalı (18 yaşındayım diye kendimden 1 yaş küçük de olsa olmaz zaten)
Ya çok büyük (50) değilse sorun olmaz bence beraber zaman gecirdigimiz 43 yaşında bir hanım efendi vardı nefes nefese kalıp bayılmıştı 😂
40 yaşında olan biriyle giremem tabii, onun yaş altındaki kişiler ise spor ile ilgileniyorsa ilgim olur.
Erkegin daima genci makbul belirli yastan sinra tecrube. Ok olabilir ama enerji dusuk olur kim ne derse desin
20 yaşında partnerimde oluyo 45 yaşında parnerimde, olaya bakış açın nasıl yaşadığın önemli kalitenin yaşı olmaz
17 yaşında iklimi yaptım sevgilim 31 yaşındaydı daha iyisi olmadı
@Природа17 şimdi kaç yaşındasın
Bayağı tecrübelisin demek ;)
Kaç kez ve kaç kişiyle :?
İki tarafta isteyerek yapıyorsa hiç sorun olmaz
Kadına yaratmaz ama erkeğe yaratabiliyor bazen çünkü tecrübesiz olmaları bütün büyüyü bozabiliyor...
Erkegin veya kadının yıpranmışlılıgına göre değişir 😏
Kesinlikle vakti ve zamanı geldiğinde hemde mutsuz edecek kadar çok yaratır😉😉
Bizden umudunuz kolay kaybetmeyin anca emekli olunca 😂😂
yaş farkı sıkıntı yaratmazda, kriko görev yapmaz sıkıntı orada
Ben buna karşı biriydim sonra geçen günlerde 20 yaşında biriyle oldum, iyiymiş iyi asdfadsf
İlk başlarda bir sıkıntı çıkarmaz 👍🏻 yaşı 55 e gelince belki..
Kısa sürede olmazda uzun zaman için belli olmayabilir
Kesinlikle ancak şöyle bir şey var kişilerin spor hayatı var mı ne kadar sağlıklı o da degisir
Fazlası olmuyor belli bir yaştan sonrası da olmuyor denendi :D
şöyle olur sonuç 😂😂
Yelkenleri suya indirmiş biriyle ne işi olcak 😂biri ceketini asmış biri kurutmuş 2/3 yaş olsun bizim olsun fazlası zarar
Genel olarak yarattigi soyleniyor ama bir sefer de olsa deneyimledigimde asiri keyif almistik ikimiz de.
Herkesin performansında farklılık gösterebilir.
Gıfleri görünce akıla yaş gelmiyor 🤣
sjdjs :D
Şöyle gifleri nerden buluyosun ya delirticiii bu arada sıkıntı yaratmaz
kafalar uyduktan sonra yaş farkı sorun olmuyor.. benimde çok genç sevgilim olmuştu
Yaşayana sormak lazım.. 😅
Giit ara bul getir saçlarını yol getiiiir sjdjsj
Aman hiç işim olmaz.. Elalemin derdi beni mi derler ya işte öyle.. 😅
Yaralı parmağa şaapma sen sjdjs
Gitsin doktora tedavi ettirsin yaralı parmağını alla alla yau.. 😂😂
Terslemesene yaralı parmaklıyı, onun derdi ona yeter 😅
Yaralı parmaklı beni ilgilendirmiyor.. 😅😅 Ben mi dedim kendinden büyük ya da küçük biriyle birlikte ol diye.. 😅🤣
Seni merhamete davet ediyorum 😂
Benim kadar merhametlisi var mı ki.. 😅😅
Merhametin nerde göremedik 😅
Pardon sana ne bırakalım?
@Sosyetic_SheqiiL bak burada işte benim kalbimde.. 😅😅
He, o orada dursun aman. Gösterme kimseye kddjs
Hakedene gösteriyorum.. 😅😅
He tamam mesaj alındı :D bana da göster sjdjs
Tamam olur.. 🤪😅
🥳🥳
Çok fena yaratır hemde. En güzeli 7 aşağı yukarısı olması makbul
Kesinlikle sıkıntı yaratıyor. Eşimden biliyorum...
10 dakika sonra nefes nefese kalıyor.
Mutlu musun peki?
Kaç yaş var aranızda fazla yorma sende 😉
Yaşları kaç?
Sigarayı bıraksın spor yapsın
Yok yaratmaz her iki tarafta ne yapicagini biliyor sonucta yasa ve yasat sekiz
Ben doğru bulmuyorum. Kendi fikrim 😊
Neden performans anlamında mı?
Önemli olan yaşı değil işlevi dkxkxkx
İllaki yaratır enerji uyumu sorun olabilir
40-50 üstü oşmadıkça sorun olmaz bence
Sadece yatakta sorun olmaz bu
Senin gibimi
Yaptıgın terbiyesizlik seninle konuşmadım diye bunu yapman saçma bence
Ya bi git seni adam yerine koyanda suç
Bişey demiyorum ama çok sağol herkeze güven olmaz adlı çalışma oldu bu bana
İgrençsin ya gerçekten yazma daha fazla
Çirkinmi sen hiç aynaya baktınmı acaba 🤣
Ya kendi yazdıgına kendin inanıyormusun ben şu an istesem 50 kişi bulur konuşurum senin neyine ölüp bittim acaba
İstersen daha fazla çirkinleşme bitti konuyu kapat
canım sensin maymun 😏
canım şey
Sinirden ya klavye kafayı yedi ne canımı canım
Çok ta tındı sanki
Ben maymunsam sana bir isim bulmak çok zor olucak sen benden de çirkinsin çünkü 😀😀
Eline geçmeyince nasılda çirkinleşiyor sunuz siz erkekler varya ya...
Bu durum kadın erkek meselesi değil, kadında da erkekte de karakter meselesi. Karaktersiz biri ile iletişim kurmuş olmanıza üzüldüm. Çirkeflik cahilliğin getirisi. Lütfen bu tipleri zerre kadar umursamayın. Onlara verilecek en güzel ceza onları görmezden gelmektir. Cevap verdikçe uzatırlar.
Yaratır enerji uyumu olması lazım
aşırı fark olmamalı bence
yaratmaz yaratmıyor çok zevkli
Hayır tabi ki hen de o şekilde istiyorum
Tecrübelerini 25 50 yaş aralığında çık farkedilmez
Kadın ölebilir, erkek aşağılanabilir:)
Erkeğin genç olduğu yaş farkinda yatakta sıkıntı olmaz
Belki.. * çozulmeyecek sorunda degil
Cinsel performans düşer
kadınlara sormalı
hayır yaratmaz.. yeterki erotizm tutku olsun
Ne fark yaratabilir ki.
18+ kızlarla ilşkim oldu sorun olmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?