Kocama arkadaşlarının yanında cinsel gücünün iyi olmadığını söyledim? Evi terk etti ben mi hatalıyım?

Arkadaşlarıyla buluştuğumuz gün arkadaşlarının yanında bu durumu söyledim sonra eve geldik evde ölüm sessizliği vardı benimle hiç konuşmadı arkasını dönüp uyudu ertesi gün arkadaşları dalga geçmiş ve yumruklaşmaya varacak kadar kavga etmişler eve geldi ve onu rezil ettiğimi söyledi bende bugüne kadar hep bencildin beni hiç mutlu etmedin gerçekleri söylemem zorunamı gitti dedim eşyalarını topladı ve evi terk etti 2 gün sonra yine geldi arkadaşlarına herşeyin yalan olduğunu şaka yaptığımı söylememi isyedi bense hatalarını düzeltemem dedim ve yine gitti 1 hafta sonra boşanma dilekçesi geldi burada ben mi suçluyum?
Güncellemeler
1 yıl
Herkes sen hatalısın demiş arkadaşlarının önünde şöyle böyle şey yapıyorum diye hava atıyordu bende gerçekleri söyledim sadece kendini tatmin eden bir bencildi
Kocama arkadaşlarının yanında cinsel gücünün iyi olmadığını söyledim? Evi terk etti ben mi hatalıyım?
Cevapla