Sevgilim cinsellik konuştuğu için ayrıldım, sizce haklı mıyım?

Normalde çok kibar sakin iyi birisiydi asla terbiyesizce konuşmazdı ve hiç + 18 konuşma yapmamıştı ve yapmaz sanıyordum. Birdenbire sevişmek gibi ahlaksız ahlaksız şeyler konuştu benimle dün gece bende ayrıldım ve bir daha görüşmeyeceğimi söyledim. Haksızmıyım

Sevgilim cinsellik konuştuğu için ayrıldım, sizce haklı mıyım?
Cevapla