Sevgilim cinsellik yaşamayacaksak o zaman ayrılıyorum dedi, neden böyle?

Çok zoruma gitti 1 yıldır beni hiç sevmemiş bütün emeklerim geçirdiğimiz zamanlar hepsi çöpe gitti, gerçek yüzünü sonradan anladım. Çok safım. Bir erkeğin duygusal fiziksel kahrını çekmekten Allaha sığınıyorum.
Sizce hayatıma birini almadan sevmeden nasıl kolaylıkla yaşayabilirim?
Sevgilim cinsellik yaşamayacaksak o zaman ayrılıyorum dedi, neden böyle?
Cevapla