Sevgilimle cinsellik yaşamamak için ayrıldım ama barıştık yine yaptım. Ben iflah olmam mı :(?

ben iflah olmam ya napcam olmuyor yürümüyor ya ayrılcam tekrar yapmayın demeyin tutamıyoruz kendimizi

Sevgilimle cinsellik yaşamamak için ayrıldım ama barıştık yine yaptım. Ben iflah olmam mı :(?
Cevapla