Sevgilim onunla cinsellik yaşamasaydım ayrılmış olacağımızı söyledi. Tüm erkekler mi böyle ben mi abartıyorum?

Dün sevgilimleydik laf arasında benle yatmasan biz olmazdık zaten kızların kafası çok farklı dedi. Kavga ettik bu lafın üzerine cinselliğe kapalı bir kızla olamazmış türkiyede kızlar çok dar bakıyormuş. Ya öyle zoruma gitti ki resmen ilişkiye girmesek benle olmayacağını söyledi ya. Çok kırıldım. Tüm erkekler mi böyle ben mi abartıyorum?

Sevgilim onunla cinsellik yaşamasaydım ayrılmış olacağımızı söyledi. Tüm erkekler mi böyle ben mi abartıyorum?
Cevapla