kırıcı veya saçma sapan cevap yapmadan OKUYUN lütfen.
Erkek arkadaşımla 3 senedir beraberim. ailelerimiz de birbirlerini tanıyorlar, tanıştırdık. İlişkimiz ciddi yani. Kendisinin kişiliğini ve bana karşı tutumunu çok seviyorum. Benimle çok ilgili ve işinde gücünde tek başına çabalıyor. 2 seneden sonra ilişki yaşamaya başladık. Çoğu şeyi yaşıyoruz. Başlarda çok memnundum ve baya ilgiliydim ama artık memnun olmamaya başladım.
Biraz heyecanlı olur ya, o bizde yok. Ön sevişme falan yaşamadan direkt ilişkiye başlıyor ve kendisi rahatladığı zaman direkt kalkıp gidiyor. Sizce ona memnun olmadığımı söylesem kırıcı olur mu?

Evet, kırılır. Erkeklik gururu var.
Hayır, söylemek gayet hakkın.
Ona da böyle düzgünce açıklarsan sorun olmaz.
Sen sessiz kalıyorsun, istediğin şeyleri bilmeli.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer 