Yaşadığımız cinsellikten memnun olmadığımı erkek arkadaşıma söylersem kırılır mı?

kırıcı veya saçma sapan cevap yapmadan OKUYUN lütfen.

Erkek arkadaşımla 3 senedir beraberim. ailelerimiz de birbirlerini tanıyorlar, tanıştırdık. İlişkimiz ciddi yani. Kendisinin kişiliğini ve bana karşı tutumunu çok seviyorum. Benimle çok ilgili ve işinde gücünde tek başına çabalıyor. 2 seneden sonra ilişki yaşamaya başladık. Çoğu şeyi yaşıyoruz. Başlarda çok memnundum ve baya ilgiliydim ama artık memnun olmamaya başladım.

Biraz heyecanlı olur ya, o bizde yok. Ön sevişme falan yaşamadan direkt ilişkiye başlıyor ve kendisi rahatladığı zaman direkt kalkıp gidiyor. Sizce ona memnun olmadığımı söylesem kırıcı olur mu?

Yaşadığımız cinsellikten memnun olmadığımı erkek arkadaşıma söylersem kırılır mı?
Evet, kırılır. Erkeklik gururu var.
Hayır, söylemek gayet hakkın.
Ona da böyle düzgünce açıklarsan sorun olmaz.
Sen sessiz kalıyorsun, istediğin şeyleri bilmeli.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yaşadığımız cinsellikten memnun olmadığımı erkek arkadaşıma söylersem kırılır mı?
Cevapla