İki kere beraber olduk hep onu düşünüyorum ne yapmalıyım?

Tatilde tanıştık. Beraber olduk sonra tekrar beraber olduk. Sevgili flört hiçbir şey değiliz bir sonraki için plan yaptık. Her şey yolundaydı aslında ama sürekli onu düşünmeye başladım. Bir sonraki buluşmaya gitmesem mi?

not: başka biriyle yakınlaşmak istemiyorum!!

İki kere beraber olduk hep onu düşünüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla