Tatilde tanıştık. Beraber olduk sonra tekrar beraber olduk. Sevgili flört hiçbir şey değiliz bir sonraki için plan yaptık. Her şey yolundaydı aslında ama sürekli onu düşünmeye başladım. Bir sonraki buluşmaya gitmesem mi?
not: başka biriyle yakınlaşmak istemiyorum!!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
bence bir daha olmayın
Partnerlik en güzeli. Sevgililik ağırlığı, yükü yok, ama zevki, keyfi var :)
Evet öyle düşünüyordum ama ara sora flörtözlük devam etmeli bizim iletişimimiz yok resmen bana reels falan atmasını isterdim ya da anlık bir şey
Buluştukça görüşürsünüz. Bence sonraki buluşmaya git. Hem bir miktar flört, hem birliktelik olur :)
Bu flört halinin ara sıra yine devam edeceğini düşünmüştüm etmesiği için gitmesem mi acaba
Bence git, orada yüzüne de söyle. Uzun uzun olmasa da ara ara ufak ufak mesajlaşalım de.
Çok ezikçe geliyor bunu söylemek
Seksleriniz çok zevkli miydi? Çok zevkliyse arada konuşmamayı umursama, sekse devam et bence. Diğer türlü seks yapmayı kesse daha kötü olmaz mı?
Çok iyiydi ama bilmiyorum daha önce yapmadığım bir şey sadece seks odaklı ilişki
Önceki ilişkilerin nasıldı? Seks vardı ama sevgililik de mi vardı öncekilerde?
Genelde sevgilimle seks yapıyordum ama düzenli flört ettiğim adını koymadığım biriyle de yaptım. Bu çok iyi seviştiği için sevgililik falan zaten istemiyorum ama en azından ara sıra iletişimde kalıp bağı koparmamak önemli benim için.
Mesaj attığında cevap vermiyor mu? Belki mesai saatleri çok uzundur.
Veriyor tabi ki çok kibar ama çok uzun saatler ve yoğun çalışıyor. Ben hep yazan olamam di mi. Aramızda geçen birkaç muhabbete ithafen yazdım ancak kendisinde tık yok insan storime cevap atar ya da bir şey atar. Çok minimal bi iletişim devanlılığı istiyorum karşılıklı
Ben yazınca cevap atıyor tabi ki ilgili davranıyor kendi başlatmıyor
Ufak bir şekilde çıtlat, ima et. Ezikçe olmaz bence. Erkeklerde kadınlardaki gibi bağ kurayım diye bir hissiyat yok. O yüzden aklına gelmemiştir bence. Diğerlerine göre ne açıdan daha güzel sevişiyor? Vuruşlarının seri ve uzun süreli olmasından dolayı mı?
Keyfin yerinde dimi mutlusun?
Birlikteyken evet ama şu an yine konuşmak istiyorum yok o topa girmiyor
Yani mutluysan git derim ben
Ama aktif konuşmuyoruz sadece s*xten s*xe bir şey yaşamadım daha önce
Sevgili mi olmak istiyorsun anlamadım ki
Ara sıra iletişimin devam etmesi gerektiğini düşünüyorum sıfır iletişim çok değişik
Yani sadece cinsellik istiyor demek ki
Evet
Yani sana uyuyorsa devam edebilirsin
Kendini s. tirmek için oraya gitmen garip
Değiyor 😂
Yavrum değiyorsa iyi nerden nereye gidiyorsun
4 saat gidiyorum yanına takılıuoruz dönüyorum çalışıyor ama ben şu an sürekli onu düşünmeye başladım rüyama falan giriyor anlamadım böyle olmuyordu normalde
3. kez beraber olunca geçer canısı :D
😂😂 bu nasıl tavsiye
yazdıklarından bu çıkıyor zaten seni ararsa koşa koşa gidersin ocak yanıyor çünkü söndürülmesi lazım.
Napayımmm
yap canım kezbanların laflarını da umursama onların kafası kadın erkek çiftleşince sadece erkek zevk alır kadın sanki acı çeker gibi çalıştığı için kullandı falan derler :D halbuki iki bir erkeğe denk gelirsen seksten hem galip çıkan kadın olur 3-1 5-1 hatta 9-1 bile oldu 65 dklık bir sekste sevişme hariç.
Bence git nasıl yapıyor peki
Aşık olursan onun tepkisi nasıl olacak
Bilmiyorum benim klasmanımda değil aslında ama ten uyumumuz iyi
Kabul edebilir o zaman
Ama sana uymayabilir
o şansı ona werdin mi
Kendini kullandırtmaya devam et👍🏼
Gitme daha çok bağlanırsın
Git yakınlaş
Bu 3-4-5 olur gider
Gitme
Çok iyi demek ki muamele
Evvet
İşte ondan bırakamıyosun seni boşalttığı için 😅
Napicamm
Devam edeceksin
alışıyor insan