Birbirimizi kullandık ama yine istiyorum. Mantıklı mı olmak gerek?

Çok iyi anlaştığım görüştüğüm biriyle alkol alıp beraber olmaya başladık. Sonra hiçbir şey yokmuş gibi devam ettik hayatımızdakilerle flört etmeye, arkadaşça buluşmaya sonra aramız bozuldu şu an inanılmaz özledim ve canım istiyor ama çevrem niye kendini kullandırıyorsun sakın görüşme falan diye baskı yapıyor. Siz benim gibi 23lerinizde olsanız mantıkla mı yoksa isteğinizle mi hareket ederdiniz?

Birbirimizi kullandık ama yine istiyorum. Mantıklı mı olmak gerek?
Cevapla