Eski sevgilimle birbirimizi hala çok arzuluyoruz, tekrar olur muyuz?

Hayatımıza başkaları girdi. O benden sonra 7 8 başka kadınla ilişki yaşadı ben ise 5 aylık başkasıyla. Ama asla unutamadım onu aşığım ve ikimizde ayrıldık başka insanlardan biz görüşüyoruz ben aşığım biliyor tekrar olur muyuz sizce neden onca şeyden sonra görüşüyoruz imkansız gibi bişeydi diyorum kendi kendime

Güncellemeler
+1 yıl
7-8 ay bi kadınla beraberdi demek istedim arkadaşlar
Eski sevgilimle birbirimizi hala çok arzuluyoruz, tekrar olur muyuz?
Cevapla