Güncellemeler
+1 yıl
7-8 ay bi kadınla beraberdi demek istedim arkadaşlar
Hayatımıza başkaları girdi. O benden sonra 7 8 başka kadınla ilişki yaşadı ben ise 5 aylık başkasıyla. Ama asla unutamadım onu aşığım ve ikimizde ayrıldık başka insanlardan biz görüşüyoruz ben aşığım biliyor tekrar olur muyuz sizce neden onca şeyden sonra görüşüyoruz imkansız gibi bişeydi diyorum kendi kendime
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bir erkeği unutmak için başka bir erkekle yatmak nereden bakarsan bak aciz hareket
Anlayamazsın…
Rezilliği anlayamam. Haklısın.
kaç yıl oldu ayrıalı kendi hikayemden örnek vereyim
Yıl değil 10 ay falan oldu biz ayrılalı şu an tekrar görüşüyoruz işte
Böyle bir aşk mı var MK önünüze gelene verin aşk deyin bı sitirin MK
7 8 kadını nerden bulmuş
7- 8 ay demek istedim
He öyle desene ddksksk bende dedim ne yapıyor bu çocuk
Valla kanka oda seviyor mu senş
Bilmiyorum işte zaafı var ve zamanında sevgisi vardı evet. Ama şu an bilmiyorum ben mesela onu unutmak için başkasıyla olmuştum. Ama o kadını sevdi mi acaba diyorum kendi kendime. kadının benden haberi vardı ve aşırı takıntılıydı bana kulağına gideceğini göze alarak benle konuşuyor mesela
Cinsel çekim var aranızda hala ben onu anladım dimi yanlış anlamadım
Evet aşırı derecede ve dayanamıyorum sana diyor mesela kız tekrar görüştüğümüzü duysa evi ocağı yakar dmmdfk
Ahahahhas
Nasıl gizli görüşüyor kız anlamıyor mu
Sence bişey hissediyor mudur hala bana
Hayır ayırdım onları ben
Aşığım adama bırakır mıyım ona :)
Bilmem ki sadece cinsel zevkte olabilir üzülme ama bana öyle geldi
Zaten sürekli yapmaktan kaçıyor bağlanır bana diye
Ya sen gerçekten aşıksın ama işte o onu bilemiyorum
Cinsel yaklaşıyor sana o zaman yoksa niye bağlanmandan korksun
Daha bu hafta buluşucaz işk defa aylar sonra. Ve yaşanacak çok özledim zaten ama duvarını nasıl yıkarım diye düşünüyorum
Sana karşı hala hisleri yoksa ne yapsan nafile
Buluşunca anlıycam artık
Evet o zaman cinsellik yapma bakalım tavrı ne olacak anlarsın direkt zaren
Laf olsun diye konuşmuyorsun elbet
şu an yanımda olsan