Erkek arkadaşım sırf onunla ilişki yaşamadım diye konuşmayı kesti. Herkes cinsellik yaşamayı kabul etmek zorunda mı?

Önümüz ramazan olduğu için bir şey yapamıyorum ama bittikten sonra sen beni o zaman gör kimse tutamaz beni diyor. Neymiş o tren kalkmış kendimi altın suyunu da batırsam istemezmiş beni. Erkeği elde tutmasını bilmiyormuşum. Sözleri çok ağrıma gitti herkes cinsellik kabul etmek zorunda mı

Erkek arkadaşım sırf onunla ilişki yaşamadım diye konuşmayı kesti. Herkes cinsellik yaşamayı kabul etmek zorunda mı?
Cevapla