Erkek arkadaşım cinsellik konuşmak istemediğim için terk etti. Saygı duyulması gerekmez mi?

Normal bir diyaloğumuz olduğunda o kadar mutlu oluyorum ki. Ve onu seviyorum da tabii ki. Ama konuyu sürekli cinselliğe getiriyor ve bana çok yükseldiğini beni istediğini söylüyor. Dün telefonda “yardımcı olmayacak mısın” dedi hayır dedim çünkü utanıyorum yani o kadar açık konuşmaktan. Akşam oldu yine konuyu cinselliğe getirdi ve iyi geceler mesajıma seni şöyle yapmak istiyorum kadınım olmanı istiyorum falan demeye başladı. Lütfen yapma deyip yattıktan sonra beni engellemiş. Yani karşımızdaki insanı zorlamak niye?

Erkek arkadaşım cinsellik konuşmak istemediğim için terk etti. Saygı duyulması gerekmez mi?
Cevapla