Cinsellik istemedim diye erkek arkadaşımın ayrılması normal mi?

Erkek arkadaşımla cinsellik istemiyorum diye ayrildik ilişkiye girmek istemiyorum Onca şey yazdım ve aradım dönüş yapmadı? Güzelce açıklayıp zamanı gelince yaşamak istiyorum dedim bana beni istemediğini patır patır yüzüme soylemene gerek yoktu dedi onca şey yazdım hc birine cevap vermedi aradım dönmedi bende engelledim Instagram hesabına baktım hemen 3 5 tane kız eklemis hesabina ben mi suçluyum anlamadm ki sadece temiz düzgün bı ilişki yaşamak istedim tek derdim sevgiydi ne mal ne mülk ne ortam ne hediyeler hiç bişey yoktu gözümde neden böyle insanoğlu.

Cinsellik istemedim diye erkek arkadaşımın ayrılması normal mi?
Cevapla