Güncellemeler
+1 yıl
Sizce sorun kimde?
Güncellemeler
+1 yıl
3 haftalık yeni evli bir çift için sizce bu sıklık normal mi görüşleriniz neler?
Nerdeyse haftada 4 bazen 5 kez ilişkiye giriyoruz ve bu sıklık bana fazla gelmeye beni halsiz bırakmaya başladı yakında 1 ay olacak evleneli ve bu sıklık eşime göre normalmiş... sizce hangi taraf haklı yeni evli çiftlerin bu sıklıkta ilişkiye girmesi normal mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Aslında normal 4-5 posta
Haftada?
Yeni evli olunca bence hergün bazan günde 3 posta bile olur ilk iki yıl birbirinizi keşfetmek için sayı fazla olabilir ama 4-5 iyi gibi
Biraz çabuk yaşlanmışsın
Yaş 36 dostum normal mi sence yaşa göre böyle olması?
Hocam şimdi 4-5 gün bir posta ise sende sıkıntı olabilir ama 2-3 posta ise gayet normal
Genelde 1 posta bazen 2 de oluyor
Günde 5 kez yapan biz😂
O kadar mümkün değil 😮 yaşlarıniz kaç?
Yeni evliyken öyleydi yani şu anda haftada 4 filan ajjs
Kaç yıllık evlisiniz ve hergun mü 5 oluyordu ilk zamanlar?
Yok ya genelde iki oluyordu bazen üç rekor 5ti ksks
Ya görüşümğ kaldırır mısın
Peki bizim durumumuz da sence kim haklı 3 haftalık evliyiz ve haftada 4 ya da 5 ama bu tempo beni yoruyor senin fikrin nedir açık sözlü veya eleştirel olabilirsin sıkıntı yok?
Yaşlarınız orta yaş muhtemelen, beslenmene dikkat edersen arttırabilirsin yorgunlukta azalır
Evet ben 36 eşim 30. Siz evlensiginiz de yaşlarıniz kaçtı?
Ben 19 eşim 26
Ne kadar çok zaman geçmiş ya hâlâ kendimi 18 sanıyorum 🥺
Anladım Çok gençmişiniz yorulmak bilmemişinizdir libido ve enerji tavan oluyordur o yaşta herhalde
Yinede bizden gençsinizdir yahu tahminim 😅 şu an kaç yaşlar?
Evet git gide azalıyor zaten. Sende tadını çıkartmaya bak (görüşü de silersen sevinirim)
Ben 23 o 30 erken evlendim de ben biraz
Yaşı kaç eşinizle sizin
Ben 36 eşim 29 ?
Siz tam böyle dizginlenme evresine geçerken eşiniz geçmişi var mı bilemem ama size saklamıssa kendisini patlaması normaldir. Çünkü kadınlarınki doyumsuzdur vücudu ve artık kendisi yorulduğu için istemez yorulur yoksa sınırsız bence. Tam anlamıyla olmaya bakın ki doyumu olsun iyi beslenin o şekilde yani
Evet geçmişi yok eşimin hatta muhafazakar bir yapıda olduğu için erkek arkadaşı bile olmamış sence bunun etkisi var mı? Dediğin gibi patladı resmen yeri geliyor kaçacak delik arıyorum dışarı yemeğe falan çıkarıyorum dikkati dağılsın diye ☹️
Ahahahaha çok iyi anlıyorum takviye alın sizde kendinize bakın ilgilenin spor protein az canlanın yaşadığınızı fark edin eşinizin gençliğine ulaşın bir nevi o zaman daha eğlenceli güzel hal alır. Tabi ki katkısı olur geçmişinin öyle olması daha etkili yani. Patlaması da ayıp değil eşsiniz aslında konusulamsı da iyi değil mahremiyet ama sorularınızı gidermekte gerekiyor incelerseniz bence içindeki sakladığı nice şeylere şahit olursun hem cinsel hemde farklı birçok şey. Görücü usulu müydü tercihiniz
Evet görücü:) Hangi tür besinler işe yarar bu konuda bilginiz var mı veya hangi doğal takviye ürünleri yarar sağlar?
Testesteron artıran şeyler yiyin işte nete bakabilirsiniz o kadar bilgim yok
Tamamdır teşekkür ederim 😇
Zamanla azalır dayan dostum
Normal olmasi gereken
sende
Alışırsın zamanla
Beslenmene dikkat et
hocam masti her gün yapsam bana mısın demiyordu günde 3 atıyordum abartmıyorum sekste niye böyle oldu?
Burdan ders mi vereyim 😁😁😁