Haftada 3 ya da 4 kez ilişkiye giriyoruz. Ne ben ne eşim fazlasını istemiyoruz. Bu normal mi?

Henüz 8 aylık evliyiz ve ilişki sayımız haftalık 4ü geçmiyor.. sizce normal mi? Yeni evlilere soruyorum ve gerçek cevaplar istiyorum. Bizbizeyiz :)
Haftada 3 ya da 4 kez ilişkiye giriyoruz. Ne ben ne eşim fazlasını istemiyoruz. Bu normal mi?
Cevapla